ønsker meg en baby ti! :-) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hei! :-) Venter mitt 5 barn ,og i dette svangerskapet fryser jeg veldig! Må ha på meg 2 gensere om jeg er inne og + jakke om jeg er ute i 16 varmegrader! Ellers er det tegn som kvalme, trøtthet , men det er jeg vant til fra dei andre svangerskapene! Noen sier at det er jentetegn, hva er deres erfaringer?
Tpop Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er fryspinne fra før og ble enda verre de førstemmnd. Det var et rent helvete og i det hele tatt få sove. Nå derimot får jeg hetetokter som er minst like plagsomme(begynte for 3 uker siden), svetten siler av meg og det tar laaaang tid før det normaliserer seg igjen.
Tussa og Sofie Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg frøys også masse de første mnd og jeg venter jente, vet ikke om det er noe i det men.... Jeg er litt frossen fra før men ble mye værre da jeg ble gravid ja ;o)
Jewel m/jente får gutt Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Kan ikke si jeg er blitt en frossenpinne, men har en mann som absolutt ikke liker og ha det varmt. Så vi sitter nå i stua med varmepumpa på 18 grader og jeg sitter under ett tjukt fleecepledd. Han sitter i tskjorte og shorts...mannfolk. hehe
seff Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Da jeg var gravid med snuppa, var jeg ikke frossen, men veldig varm :-) Måtte ha dusjen på 30 grader osv..hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå