Gå til innhold

Hvorfor er hun så sint?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi er verdens blideste, smiler og ler "hele" tiden. MEN! Noen ganger blir hun så sint! Ofte når hun spiser (på kvelden) river hun seg vekk fra puppen og illskriker. Noen ganger tenker eg at det er fordi eg har lite melk og hun vil ha mer, men noen ganger vet eg at det er mer....! Hun er blidest rett etter at hun har spist/våknet, men etter kort tid begynner hun å sutre/vere sint. Hun roer seg en stund visst vi leker/bærer på henne, men tilslutt er det bare puppen som roer henne. Hun spiser da normalt, men det går ikke lenge før hun er tilsynelatende sulten igjen....

Det virker rett og slett som om hun er mye sulten. Var til helsesøster på fredag og hun vokser fint og ligger over gjennomsnittet på både vekt og lengde. (4 mnd, 7025 kg) Vi snakket om å begynne med grøt på kveld, men hun er jo bare 4 mnd og eg ville jo vente til minst 5....

Spørsmålet er vel om det kan vere noe annet? Får hun i seg for lite hvert måltid? Hvordan kan eg utsette å begynne med grøt noen uker til? Eg vil fullamme til 5 mnd minst, men dette er slitsomt! På kvelden kan hun henge i puppen i opptil 2 timer før hun er fornøyd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

*dytter på eg selv litt

Skrevet

Er vanlig at de er urolig på ettermiddag/ kveld når de er små. Hun er neppe sint, men heller urolig/ frustrert.

Ikke lett å være liten alltid ;-)

Skrevet

Hun har aldri vert det før nemlig, men begynte for en ukes tid siden....er det vanlig? Hun har vert urolig på kvelden før, men ikke slik....og det er ikke bare på kvelden heller.....

Skrevet

Tja, det at hun legger godt på seg er et tegn på at hun får nok mat. Kan jo være en liten økeperiode?

Skrevet

Det trodde eg også først, men snakket med HS og vi var enige om at når det har gått over en uke nå, så er det ikke det. Som sagt...hun sa eg kunne begynne med grøt, men eg vil vente dersom det ikke er helt nødvendig...

Skrevet

Tenner på gang kanskje?

Trøster seg med puppen, hehe :)

Skrevet

Huff som dette har utviklet seg ikveld....! Nå har hun illskreke til hun mister pusten i over en time! Vi lurer litt på tenner siden hun sikler og biter mye....lurer litt på vondt i magen også....

Stakkars...håper bare hun får sove litt nå. hun våkner nok snart for hun spiste ikke før hun sovna...

(egentlig ingenting med hovedinnlegget å gjøre, det er jo ikke så hver kveld, men sånn ble det nå...)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...