Gjest Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Eg har sett over kostholde mitt, som egentleg er ganske sunt, men eg er svært flink til å kjøpa ein kindersjokolade, eller eta is etter middag... Korleis er det med dykk? Ete dykk snop/søtt kvar dag?
sol og varme Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 tja, er vel så og si flink til å spise snop når jeg har lyst til det jeg kostholdet mitt er bra ellers, så noe unner jeg meg røyker/drikker ikke, så noen skavanker må jeg jo få tillate meg
lima78 Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 prøver å la være... men det har nok blitt flere softiser i år enn ellers;-) det hjelper jo mot halsbrann... hehe
Adriansmor med tulla Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 klarer ike spise snop jeg.. da blir jeg bare kvalm=/ saft is og brus har det blitt litt av ja...brus hjelper mot kvalmen=)
Tussa og Sofie Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Huff, jeg er IKKE flink, nå i ferien har det blitt is hver dag og dessert etter middag. HUFF OG HUFF!! spiser sunt ellers og drikker ikke noe brus til vanlig, men i ferien har det gått litt over stokk og stein ja.... Jeg spiser nok noen form for snop hver dag, enten et par kjeks, eller noe potetgull. Er ikke så glad i sjokkis osv. Handlet smågodt for 180 kr i sverige i dag, ikke bra, hehe!
Luna** Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Ja det blir vel litt søtt hver dag. Tenkte på det tidligere i dag, at det hadde nok blitt mindre sjokolade om jeg ikke hadde vært gravid....Hmm, har jo stor mage likevel! Men blir vel mer å ta av etterpå!!! Kanskje jeg angrer på de ekstra kaloriene da??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå