Gå til innhold

Smitter vorter? (litt utenom)

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur
Skrevet

Etter jeg har hatt kunstige negler har jeg fått vorter på fingrene.

Begynte med en finger og så har det bare blitt fler og fler.

Smitter de? Noen som vet

Disse som lager kunstige negler bruker jo de samme filene på mange..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

desverre finnes det typer som smitter...

det er synd det er så mange som legger negler osv, som ikke vasker filene etter hvert bruk. noe de faktisk skal. dinnes jo rensemidler som er desinfiserende som man skal bruke, og moren min(som har drevet med dette) brukte alltid å rense og i værste fall kaste filer om det var misstanker om sopp, osv....

ville nok gått til lege å få fjernet vortene for de kan spre seg...

Skrevet

du får kjøpt sånn som du fryser vortene med på apoteket, sånn at du gjør det selv. har brukt den til under foten min jeg, å det fungerte kjempebra! virkelig enkel å bruke!

vorter er virus så alle typer smitter desverre. ha på plaster på vorten med vann og salt skal og hjelpe som jeg forstår.

ha på klar neglelakk om du skal ta i noen, så slipper du å smitte dem.

det positive er jo at som regel forsvinner vorter av seg selv etter ei stund, men er jo kjipt å ha dem da. gikk fra ei til fem store jeg på kort tid, men er borte nå:)

hvis frysingen ikke fungerer får du et sånnt cellegiftmiddel å pensle på dem, men det tror jeg ikke går når du er gravid da...

Gjest Ut på tur
Skrevet

jeg har fått noe greier hos legen til å smøre på men synes ikke det virker så bra.. nå er jeg redd for å smitte lillevennen i magen når jeg skal stelle om noen uker...

Den ene har jeg hatt i over 1 år, den bare vokser (ligger på neglebåndet) og var den første.

F... heller at de som driver med sånt ikke kan følge de reglene de skal... man stoler jo på dem...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...