Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ..mens kloke, høyt utdannede damer ofte får ett eller ingen barn..?
Cat.68 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Tør jeg gjette at du har 1 barn?? Selv har jeg 4 , det sier vel alt da ;o))
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Fordi det kreves dokumentert kompetanse for å få jobb. Det kreves ingen kompetanse for å få barn (om man ikke inkluderer dette med bien og blomsten). Om de som får mange barn er dumme gidder jeg ikke gå inn på, men at de gjennomsnittlig har lavere utdanning er nok et statistisk faktum.
KatrineS Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Det stemmer ikke at folk med lav utd. (eller uten) får flere barn. Kvinner med høy utdannelse får gjennomsnittlig flere barn enn de uten. Sannsynlighvis fordi de har mer fleksible jobber og bedre betalt.. Det sa hvertfall en ny undersøkelse om familie, tidspress & sosiale klasser.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Hvor i skalaen ligger jeg da? Har 3 barn, alle med samme mann... Har fast jobb, forholdsvis greit betalt, men lønna står ikke i stil med ansvaret og innsatsen...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå