mams-til3 Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 jeg vasket ned en leilighet igår å brukte mye salmiakk og klor.har hostet å hatt vanskelig for å puste i hele natt å idag.jeg har tidligere hatt tendens til astma.kan virke som om det et det som plager meg nå også.selv om de gassen fra gårsdagen sikkert ikke er noe bra for meg.er det noen her som har erfaring med astmamedisin og graviditet?min eldste sønn har astma så jeg har liggene pulmicort og brikanyl.kan jeg ta?er det noen fare med det? prøvde ringe legevakten,men der var bare en utledning som knapt nok både snakker og forstår norsk.kan noen hjelpe meg!??!?!trenger pust snart!!!!!
anneli84 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 hei hei. jeg bruker selv bricanyl. så det er den eneste jeg kan si du kan bruker. men jeg fikk beskjed om å bare bruke den når det var helt nødvendig. men det var liksom ikke noe alternativ til bricanylen ettersom legen min sa...
anneli84 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 jeg tar bare en el to ganger når jeg blir veldig tett. ved turer eller vask:)men kommer jo an på hvor sterk astma du har da.. hehe. prøv ett par doser først, og se om det hjelper. ellers må du jo bare ta flere.hjelper liksom ikke prøve å skåne babyen hvis moren dør av åndedrettstap:)
mams-til3 Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 hehe..det er helt sant!!!!inatt var det faktisk så ille at jeg vurderte å ringe etter hjelp.samboeren min er selvsagt borte å jeg blir så redd når jeg kjenner jeg ikke får i meg tilstrekkelig med luft...jeg for prøve meg litt frem..så lenge det ikke tar livet av verken meg eller babisen så går det nok bra!!!:)takk for god hjelp!
anneli84 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 det går nok bra vettu:) babyen trenger lufta den og. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå