Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Nå har jeg hatt regelmessige kynnere, skikkelig harde med murring i rygg, uansett aktivitet siden jeg stod opp. De var slik som dette i går kveld også, men nå er de hyppigere kommer ca hvert 4-5. minutt. Er noen dager over termin.. Kan det være at jeg er så heldig å kanskje få rier snart? Noen som kan synse litt? :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg kan godt synse litt, hehe.. Hadde det akkurat likedan igår, kom med ca 5 minutters mellomrom i ca 10 timer.. Men det ga seg selvfølgelig:-((( Er såå lei!!!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 okk ja, er virkelig en tålmodighetsprøve disse siste dagene. Kjenner at jeg begynner å bli et sykt sykt menneske som bare ønsker smerte hele dagen og som tenker jippi hver gang det gjør vondt en plass..
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Wow! Nå tar det helt av her! De gjør vondt og den ene avløser den andre, det er ikke mellomrom, den ene bygger seg ikke ned før den andre bygger seg opp. Gjør vondt i rygg og mage.. , men tror ikke det er så vondt som rier skal gjøre. Er førstegangs så vet ingenting om rier. Hjelp..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Kan høres ut som noe er på gang da. Du får ha lykke til!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jeg håper det, er lei av å vente.. Men huff det er jammen skumle greier.. Takk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå