MegOgAlleMine Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ... er de noen som har opplevd å f.eks få vite kjønn så tidlig?
Mone snart3barnsmor Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 kjønnet er vell litt tili å se kanskje, om du er heldig så kan de vell se det, men det er jo aldri noen garanti da..... men du kan se alt annet.... lille spirer som ligger der å spreller. du ser hjerne å hjerte å teller fingre å tær.... det er så søtt atte.. jeg var ikke uke 12 å det var kjempe opplevelse å den 9cm lange spiren som hadde alt som et lite menneske.. hehe... kjempe kos...
Mone snart3barnsmor Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 jeg var ikke uke 12 ble litt feil.... mente jeg var på ultralyd i uke 12... da blir det riktig... hehhe
~La luna~ Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Hei. Vi var på privat ul i uke 15+0. Gyn mente det var ei jente, men ville ikke si sikkert. (det er nok jente, har hatt ul flere ganger, og sist i uke 33,og d var fortsatt jente Ellers så vi egentlig det samme som på ordinær ul i uke 18, men jo større den er jo bedre bilder såklart. Er de flinke, kan se kjønn, men få vil vel si 100%sikkert..
Alba44 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 De kan nok se kjønn, men svaret er nok ikke så sikkert som senere i svangerskapet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå