Gå til innhold

Ok...creepy?!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei! (litt intimt og "ekkelt" for noen, Innlegg)

Jeg og min kjære skulle ha en kosestund sammen, som endte opp med at begge satt som stive stearinlys å ikke skjønte noen ting..:P

For å gjøre en lang historie kort:

Min kjære fingret meg, å ba meg ta en finger inn å kjenne selv, for han sa det var noe inni der som kjentes ut som en "klump" som dunka...

I alle dager tenkte jeg.. Er det han har fått i seg liksom. haha, så kjenner jeg etter, å det er søren meg som han sa. Ikke langt opp, var bare en pekefinger opp. Jeg "dunka" liksom litt opp i den "klumpen" å jeg skvatt til!

Den harde klumpen "hoppet" opp, å landa ned på fingern min igjen. Samtidig som jeg kjente dette, kjente jeg jo at bebisen min sparka og hoppa til. (han ligger med hodet ned i bekkenet mitt, som er sett på UL)

Erlig talt! Syns alle har sagt at det er ingen fare med sex eller noe som helst, fordi barnet er så godt beskyttet, men HELLO! jeg har pira borti hodeskallen på mitt barn! Hvor godt beskyttet er liksom han? Hvordan er det når vi har sex? Han må jo få hjernerystelse når en hard penis faktisk banger hardt inn i hodet på`n! Jeg pirka såvidt med pekefingeren, å det gjorde at han hoppa opp å ble vill..

Er det noen andre som har opplevd det her?! haha, uff dette er jo passe komisk,men må si jeg syns det er litt små creepy også..Har jo aldri hørt om dette før.

Er forresten 24+5 uker på vei.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror nok ikke du rørte ved hodet til bebisen nei flor det hadde betydd at du var helt åpen der inne og da hadde den kommet ut og hilst på hehe Og det er flere cm med livmortapp før du kommer til inni, så det er nok noe helt annet ja - kanskje en liten smurf :-)

Skrevet

Haha jammen det var jo helt hardt... var jo såklart noe mellom fingern min å det jeg tror er hode til bebisen, men det var jo så tynt:P

Skrevet

Jeg sitter her å ler, ikke av deg altså, men jeg ser for meg situasjonen :-)))

Kan være så enkelt at det var livmortappen du kjente og hadde mellom fingrene, for den er enkel og føle og kan komme litt lengre ned når man kommer litt ut svangerkapet. Er noe som heter nedsunken livmor også men jeg er ikke sikker på hvordan det er :-)

Skrevet

hehehe ja det var jo passe komisk. Ja det kan jo hende. Alt er jo som det skal der nede, for jeg var på sjekk på fredag pga. kraftige kynnere å da var alt lukka å fint sa dem..

Nei det skal ikke være lett for oss kvinnfolk nei:P Må jo lære oss å kjenne kroppen vår på nytt.

Skrevet

Ja i allefall når det er så mye rart som skjer med den nå :-) Lurer på hvordan verden hadde ville vært hvis menn fødte barn. Nei forressten det vil jeg ikke tenke på *grøss*

Skrevet

hahaha!! Da trur jeg ikke det hadde vært mange menneskene på jorden gitt:P

Skrevet

hehe det var det jeg tenkte på, eller hele kvinnerasen hadde vært på anti depressiva for å ha holdt ut med dem :-)

Skrevet

Jah. De tror jo de er dødssyke så fort dem AKKURAT har LITT feber.

For å si det sånn.. når jeg føder, kan bare typen PRØVE seg med å klage på noe med seg selv:P Ellers får han seg en på tryne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...