Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 "Mamma og pappa, husker dere da vi så på den dama som spiste tissen til han mannen???" Jeg ble helt sjokkert og stirret på både han og kjæresten min. "Nå må du være helt ærlig...hvor så du dette, og med hvem?" "Sammen med dere vel, på tven!" Helt sjokkert, vi har ALDRI sett på noe sånt, HVERTFALL ikke sammen med gutten vår. Han gikk fort over til neste tema(som vanlig) så vet ikke hvor mye jeg skal legge i det. Men hva hvis han sier noe slikt i bhg? Hvor har han lært noe sånt? 4 åringer sier jo mye rart, men dette var jo langt over grensen. Kjæresten min kunne heller aldri gjort dette, og vi har ikke hatt noen barnevakter. Hva gjør jeg? Skal jeg ta det opp i bhg? Eller bare la det fare?
varg veum Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 hmm vanskelig det der.. men vær glad det han sa handlet om voksne og ikke barn.. Tror nok jeg bare ville latt det fare siden han sa han hadde sett det på tv stemmer forhåpentligvis dette, kan være et var et klipp fra noe greier han har misforstått . *håpe håpe* snakker han om det flere ganger så ikke avslutt samtalen før du føler du har fått alt ut av han..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå