Gå til innhold

min slimpropp har tatt ferie

Anbefalte innlegg

Skrevet

når kan jeg vente meg at den går? synes alle sin går en god stund før..jeg har 8 dager igjen t terminen og ingen tng tegn til slim.da går vell jeg på overtid da.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

min gikk ikke før dagen før jeg fødde sist gang;) så det skjer nok etterhvert..når som helst.

Skrevet

det var litt oppløftende å høre.sitter her å venter jeg da....

takk for svaret!

Skrevet

ikkje alle som merker den går heller...her gikk den på tirsdag(ei uke før termin).merket ikkje at den gikk sist...

Skrevet

Jeg har 4 dager igjen til termin og ikke sett eller hørt noe til denne berømmelige proppen, jeg heller.. .:0) Håper det er sånn at den kanskje går når ting starter.. :0)

Skrevet

Jeg har også 4 dager igjen og ikke sett den berømmelige slimproppen, husker ikke når den gikk sist eller men så den da.Ikke noe lekkert syn;(

Skrevet

Jeg har født 2 ganger.1 gang 2 dager over termin og 1 gang 15 dager på overtid.Har aldri set noe tegn til slimpropp jeg! Så du kan plutselig føde uten at den går,så du trenger ikke å vente;-)

Nå har jeg 2 og ei halv uke til termin,fortsatt ingen propp eller slim eller noe som helst

Skrevet

Har født to ganger før rundt termin, og proppen gikk ikke før fødselen startet. Isåfall merket jeg den ikke. Nå er jeg en dag på overtid (ifølge ultralyd-terminen), og skulle gjerne sett den der slim-proppen selv. Er moden for fødsel !!!

Skrevet

hei min slimpropp gikk i dag og jeg har 6 dager til termin. men det kan jo enda gå noen dager før det skjer noe.venter og venter. Har gått overtida med de 2 jeg har.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...