Ruttitutt :-) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg tok en el-test som slo ut positiv på tirsdagskvelden og på onsdagen ved 18-tida (blir 14 dager til til onsdagen). Vil det da si at jeg hadde el seinere enn 12 timer etter den slo ut? For mener jeg har lest at den ikke slår ut hvis el er nærmere enn 12 timer? Når kan jeg da begynne å teste om jeg er gravid? Sannsynligvis hadde jeg da el onsdag eller torsdag da...? Jeg tok nemli en CB digital i dag og den viste "ikke gravid"...så jeg ble så skuffa. Men kan jo være at jeg er litt tidlig ute med testinga...håper jeg.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hvis du hadde EL på tirsdag/ onsdag så er det aaaaltfor tidlig å teste. Du må vente minst en uke til, helst halvannen. Når du får positiv EL-test første gangen, skal du ikke måtte behøve å teste flere ganger. Men ettersom du fikk positiv EL-test på tirsdag, hadde du nok EL på onsdag.
Ruttitutt :-) Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Det er 14 dager siden el-testen slo ut nå til tirsdagen. Jeg er litt utålmodig, og på CB-testene så står det at de kan brukes 4 dager før IKM. Men jeg får prøve å smøre meg med litt tålmodighet.
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Okey, da forstår jeg. Jeg fikk også negativ test noen få dager før IKM. Jeg vil anbefale deg å vente med å teste til IKM dagen for å se om tanta dukker opp i mellomtiden. Da slipper du å "sløse" bort tester, samtidig som du kanskje bli skuffet over negative tester. Krysssser fingrene for deg, du kan få min plass på 1. tri på tirsdag, da går jeg over til 2. tri
Ruttitutt :-) Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Tusen takk, den vil jeg veldig gjerne ha. :-) Sier til meg selv at jeg skal vente til IKM, men så er jeg så utålmodig. ;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå