Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen ting jeg bør styre unna ? Cola, sterk mat, hva bør jeg ikke spise nå? (fullammer)
meg & to små vampyrer Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 De sier jo at for mye koffein, løk, sterk mat, kål, kullsyre er ting noen babyer kan reagere på. Det er sikkert mye mer på den listen. Jeg prøvde å spise litt av alt det jeg pleier og fant ut at jeg heller ville ta vekk ting om min lille reagerte. Men det gikk bra. Han tålte visst alt:) Spiser forøvrig mye sterk mat og slik:)
Gjest Skrevet 16. juli 2007 #3 Skrevet 16. juli 2007 Jeg har ikke prøvd cola og løk, men salami spiser jeg så og si hver dag, og sterk mat har jeg også vært borti.. Lakris elsker jeg, så det hender jo innimellom at jeg spiser det også.. Har ikke merket at gullet har fått vondt i magen av det.. :-)
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 16. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 16. juli 2007 godt å vite Er jo så redd for å spise noe som gir han vondt i magen.... Takk for svar )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå