Gå til innhold

Er det for sent?

Anbefalte innlegg

Gjest Fru Strert
Skrevet

Kort fortalt har min mann og jeg hatt konflikter rundt hans uteliv/drikking helt siden vi ble sammen for 6 år siden. Nå har vi to små barn og jeg har sloss og sloss for forholdet. Og nå "oppfører" han seg slk jeg har sloss for. Drikker bare litt, tidlig hjem, gjerne hjemme istedet for ut spes hvis jeg ber ham. Ansvarsfull mht ungene, hjemme i pappaperm nå for minsten og det funker supert. Så egentlig burde alt være tipp topp. Vi har tilogmed et bedre sex-liv enn på lenge, ikke ofte men bra sex, noe som har vært et problem det også (han har ikke hatt lyst). Så hva klager jeg på..? Skjønner ikke hvorfor jeg nå kan slå meg til ro med dette jeg har sloss så lenge for. Jeg er ikke glad, tenker noen ganger at det er for sent, at følelsene mine ubønnhørlig er i ferd med å slukne. Vil ikke at det skal skje. Har en engel på ene skulderen som sier jeg skal se fremover, se hvor god denne mannen er, slå meg il ro, tenke at problemene endelig er bak oss. Har en liten djevel på andre skulderen som får meg til å ønske meg bort. Er nesten forelsket i en på jobben (mør i knærne når han smiler osv, tåplig) og tar meg ofte i å tenke på denne andre. Jeg vet mannen min elsker meg og at han har jobbet veldig med seg selv for å komme dit vi er nå. Orker ikke tanken på å svikte ham. Håper følelsene mine blomstrer opp igjen, og tilliten.. For det kan vel det??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg det kan.

Om du ikke er av de som tiltrekkes av kjempingen da...?

Gjest Fru Strert
Skrevet

Nei tror ikke jeg er en av dem.. Vi har har hatt bra perioder hele veien og da har jeg hatt det veldig godt både med meg selv og ham.

Skrevet

Kanskje på tide å gjøre noe romantisk sammen som et par? Og la noen i familien passe på deres 2 små?

Gjest Fru Strert
Skrevet

Ja kanskje det.. Men det må være noe gratis, nettopp bygd hus og ingen penger til overs..

Skrevet

Hva med å ta med dere god mat og kanskje en flaske vin, og dra på piknik i skogen eller i parken?

Håper det ordner seg for dere.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...