Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 De to er så fulle av energi hele tiden, de klarer aldri å sitte i ro.. Holder på med et eller annet hele tiden... Jeg blir helt utmattet bare av å se på de..... Og jeg er helt tom for energi.. Graviditeten tapper meg helt, har mest lyst til å krølle meg sammen i sofaen under et pledd å bli der hele dagen... Vi driver å fikser på huset på utsiden, maler og kler igjen noen hull etter noen vinduer som vi har tatt bort, og det skal selvfølgelig males over de hullene som blir kledd, pluss et strøk til rundt vinduene... Også spør de om jeg kan begynne med det.. Har drevet å lagt sammen noen klær nå, og satt på noen maskiner med klær og kopper, og føler meg helt gåen.. Så nå sitter jeg her da, med en haug til meg klær som skal legges sammen, små anpusten for ingenting, og med dårlig samvittighet for at jeg ikke går ut å hjelper de.. Huff.. håper denne grenseløse utmattelsen går over snart. er så lei av å være så "giddaslaus", jeg som vanligvis er full av energi selv, og liker å hjelpe til...... Er rett så frustrerende... Noen flere som har det slik? Huff.. Måtte bare få luftet min frustrasjon litt... Takk for at du leste..
Mamma'n til Martin & Mille :) Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 NÆmen lille venn da, skjønner deg godt jeg har nettopp vasket hele huset med BL og er så sliten at jeg DØR ;P Forresten, kom til 2 trimester idag
petite fleur Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Skjønner hva du mener, vi har nettopp flyttet, og pga skrøpelig bekken kan jeg nesten ikke bære noenting....Føler meg ubrukelig!! Men har hørt at gravide helst ikke bør male.....bare tull det, kanskje? Har så lyst til å male sprinkelsenga hvit
Spirevipp med go`gutten Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg føler meg akkurat sånn idag, beina mine er helt gele... Har bare lyst å legge meg nedpå! Jeg gjorde mye husarbeid i går, også prøvde vi oss på en liten kosestund i morgest (har ikke blitt noe av det under graviditeten..). Vet ikke om det er gårdagen eller starten på dagen idag som har tappet meg så fullstendig for energi. Skifta på senga, hang opp to gardiner i stua og vasket opp litt, noe mer føler jeg ikke at jeg orker idag. Samboeren min driver også ute å jobber med huset, men han forstår heldigvis at jeg er sliten idag. Du får prøve å si til dem at du er sliten i kroppen, at du gjerne hadde hjulpet dersom du klarte. Legg deg på sofaen og slapp av :-)
Queen_of_the_road*2_gull Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 Når det gjelder det å male, så sa legen og jordmoren min, at så lenge jeg malte ute, og med god trekk, og ikke så lenge i gangen, så skulle det gå helt fint, men burde ikke male inne med oljemaling.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå