Hiv o'hoi Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Flytter ned til spania med lillegutt nå om noen uker. Har kontaktet Nestle, og de sa at det finnes morsmelkerstatning der som tilsvarer Nan1 og 2. Men, nordmenn generelt blir jo frarådet å spise/drikke melkeprodukter der pga den anderledes bakterieflora'en.. Vil det si at lillegutt kommer til å ha sinnsykt vondt i magen den første tiden?
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 ta med deg et par pakker av hver, så ser du hva du finner der. Kan jo hende du finner nestle produkter der?! om det blir krise får du noen til å sende deg nestle pakker. Du kan jo prøve det de har der mens du ennå har mye igjen av det du tar med deg.
Hiv o'hoi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 ja,kommer til å ta med meg et par pakker med nan for å ha i starten.. de på nestle sa at man få tak i nan på noen av apotekene der nede, men der er i dyre,så det blir i tilfelle dyrt i lengden..men må man, så må man jo..
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Det er jo ikke noe anderledes bakterieflora i et pulver?????!
Hiv o'hoi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 ja, beklager, jeg skulle visst ha forklart meg bedre. jeg bruker den ferdigblandede.. mye enklere.
Hiv o'hoi Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #6 Skrevet 15. juli 2007 men sånn uansett, ved nærmere ettertanke..hehe.. Mme pulveret er jo basert på kumelk, selvom det er i pulverform.. så jo, jeg vil tro at det er anderledes bakterieflora der også..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå