lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 må kjøpe oss et til nr 2 sete, har snakket med venninna mi som venter baby nå i høst, og hørt om vi skal kjøpe det sammen, og hun får det om 1 års tid når lillemor er stor nok til å sitte på pute med rygg på korte turer. Hun snakket om et nr 2 sete som ungen kan bruke fra 9 mnd til 6 år. Er det noen som har et sånnt sete, eller kan fortelle meg hvordan de fungerer, er de like sikre? kan de legges ned osv evt link
Trollmor m/ trolljente Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Britax two-way elite varer opp til ca 6 år og har hvilestilling, men hvor gammel er dattera di? link: http://www.britax.no/meny1Frame-1n.html
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 ho er 20 mnd
Mamma med to søte små Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Nå vet jeg ikke hvilke sete hun tenker på. Britax two-way elite er et veldig bra sete. Men ville ikke brukt det opptil 6 år hvis det skal stå forovervendt. Nå vet jeg ikke hvilken vei barnet ditt sitter/skal sitte, eller hvor mange kilo ditt barn er. Hvis et barn skal sitte forovervendt, og er 15-18 kg, ville jeg kjøpt et sete som du bruker vanlig 3 punktsselen i bilen. Ble litt rotete dette her, men hvis du lurer på noe er det berre til å spørre.
Bettybu Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Kan ikke du bruke bilens sele på Britax setet?? Mener det.poden er forløpig bare 2 år..så jeg har ikke begynt å tenke på den bruk ennå..
Mamma med to søte små Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Jo, men hvis du skal et forovervendt sete og barnet er over 15 kg. Anbefales det å bruke de setene som er laget for det. De som går i fra 15 til 36 kg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå