Gå til innhold

bilsete

lillesøster skal bli storesøster

Anbefalte innlegg

Skrevet

må kjøpe oss et til nr 2 sete, har snakket med venninna mi som venter baby nå i høst, og hørt om vi skal kjøpe det sammen, og hun får det om 1 års tid når lillemor er stor nok til å sitte på pute med rygg på korte turer.

Hun snakket om et nr 2 sete som ungen kan bruke fra 9 mnd til 6 år. Er det noen som har et sånnt sete, eller kan fortelle meg hvordan de fungerer, er de like sikre? kan de legges ned osv evt link

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ho er 20 mnd

Skrevet

Nå vet jeg ikke hvilke sete hun tenker på.

Britax two-way elite er et veldig bra sete. Men ville ikke brukt det opptil 6 år hvis det skal stå forovervendt. Nå vet jeg ikke hvilken vei barnet ditt sitter/skal sitte, eller hvor mange kilo ditt barn er.

Hvis et barn skal sitte forovervendt, og er 15-18 kg, ville jeg kjøpt et sete som du bruker vanlig 3 punktsselen i bilen.

Ble litt rotete dette her, men hvis du lurer på noe er det berre til å spørre. :)

Skrevet

Kan ikke du bruke bilens sele på Britax setet?? Mener det.poden er forløpig bare 2 år..så jeg har ikke begynt å tenke på den bruk ennå..

Skrevet

Jo, men hvis du skal et forovervendt sete og barnet er over 15 kg. Anbefales det å bruke de setene som er laget for det. De som går i fra 15 til 36 kg. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...