Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

å kjære det lukter så ille vondt av hodet på jenta mi hele tiden,må produsere veldig hode svette....hva bør gjøres for å unngå dette,vasker håret hennes hver dag,men virker neimen ikke sånn...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis hun ligger på pute om natten, lukt på og sjekk den... Kan være at hun svetter mye når hun sover. Kan gjøre underverk å vaske selve puta, og ikke bare trekket.

Skrevet

Altså.. jeg er frisør, men har ikke peiling på håret til små babyer da.. men i hvertfall, om en voksen sliter med mye svette i hodebunnen + fet hodebunn, så anbefales det å ikke vaske håret så ofte..

Ja, det vil lukte vondt frem til hodebunnen har stabilisert seg igjen, men det tar bare en liten stund. Så kanskje du skal prøve å bare vaske håret hennes 3 ganger i uka.

Vet som sagt at dette hjelper på oss voksne, men vet ikke om det er samme regel for små barn..

Skrevet

hei hei dette er lille gutt også plaga med.. han lukter skikkelig våt hund.. jeg er også frisør og har heller aldri hørt om dette på unger, men vi pleier bare å bade han en gang i uka men nå blir det annenhver dag og jeg har faktisk prøvd å bruke pappaen sin bio+ sjampo (den lukter ganske sterkt) men ingenting nytter sist vaska jeg håret hans 4(!!) ganger for å se om det beit på men nei.. lukter skikkelig vondt! men det er mest når håret er vått!! han er ikke svett i hodet eller feit i huden... alt virker normalt.. og det er kun hodet som lukter!!

Skrevet

han har foresten nett fått ny pute så det kan ikke være det!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...