Gå til innhold

Pia 81*julebabyen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Jeg var inne på bloggen din og så ett nydelig sett du hadde bilde av der. Det settet du hadde fått i ett Hjemmet av moren din.

Jeg lurte på om du har muligheten til å dele oppskriften med meg?

Mvh

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er ikke henne, men er ikke oppskriften der? har sett oppskriften der før..tror jeg..

Skrevet

Jeg klarer i så fall ikke å finne det.

Skrevet

glem det. trodde det var et annet... sorry :(

Skrevet

Er det baby settet du mener?

Ja det kan eg alltids sende deg - men eg sliter litt med scanneren for tiden. Så kan hende det tar litt tid før eg får ordnet det.

Men om ikke så skal me alltids finne ut av noe...

Skrevet

Ja jeg mente det i aqua,skrev feil farve.

Nydelig sett.

Skrevet

Skal ordne det før helgen - for til helgen flytter me. Og da tar det noen uker før me er på nett igjen. Skal få scanneren opp å gå i kveld - når mannen kommer hjem. ;)

Skrevet

Fint.

Det blir vel greit å flytte før neste unge kommer. Foresten så skal jeg også ha en ny baby men den blir vel en påskebaby:o)

Skrevet

Moro med påskebaby. Gratulerer så mye - eg har barn fra før som ofte feirer bursdagene sine i påsken. 21 mars og 28 mars. Siste jenta kom siste dag i påsken. Husker barnehage tantene tulla med at eg enda kom med magen etter påsken - og eg blåste og sa at nei det skulle eg ikke - siste dag i påskeferien kom hu og dagen etter gikk me tur for å levere storesøster i barnehagen. Måtte jo bevise at magen var borte... hehe.

• 2 uker senere...
Skrevet

Eg forsvant en stund eg - me flyttet plutselig brått og brutalt en dag.

Nå er me endelig på nettet igjen og i det nye huset - så nå må eg se til å få ordnet opp i disse oppskriftene ;)

Kommer straks ;)

• 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...