Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Kan vi ta med vår 8 mnd gammel sønn på barselbesøk? Han er frisk, men er jo aktiv og litt urolig. Tar dere med dere babyene deres på barselbesøk?
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Jeg fikk barselbesøk av flere babyer, det gikk helt fint. Men mødrene spurte meg om det var greit før de kom, og det var jo fint at jeg fikk avgjøre selv...
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Vi kommer til å spørre om lov først, men måtte bare høre her inne om det var helt på jordet...;-)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Av de som besøkte oss var det flere med baby eller unger.. Et par spurte først, og da sa jeg at de selvfølgelig skulle ta med babyen.. Er jo familien deres, og de må jo få lov til å være med.. Jeg var mer fornøyd når folk var flinke til å ikke bli i en evighet.. Korte besøk er bra, og da er det greit med det meste.. :-)
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Her i gjengen har vi gått på barselbesøk til hverandre med ungen. Syns det blir teit å måtte spørre om det å.. Så lenge ungen er frisk .. Hadde jo selvfølgelig ikke tatt med mathias hvis han var dårlig.. men å skaffe barnevakt for at vi skal besøke noen.. nei.. det blir for dumt..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå