Gå til innhold

Dere som har prøvd Ferbers:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var det viktig at begge foreldrene var med å legge babyen, eller bare far/mor? Tenkte på om lukten av mor og pupp kunne ødelegge noe gjøre vondt verre...

Skal man ta babyen inn på soverommet og fortsette samsovingen der dersom ikke babyen roer seg etter de 7 eller ni minuttene?

Takker veldig for svar! Vi begynner å bli veldig utslitte nå...

Videoannonse
Annonse
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Vi tok i bruk ferbers for en ukes tid siden, pga jenta snudde døgnet.. Da vekslet vi på annenhver gang. det funket på 2dagen så vi slapp jo med så mye "skriking".. Men jeg ammer ikke så jeg vet ikke.

Skrevet

Tok dere inn babyen i sengen første og andre natta, eller sovnet babyen tilslutt i sengen sin?

Skrevet

Jeg ventet i det aller lengste før jeg tok i bruk ferber metoden. Prøvde virkelig alt annet først. Men første kvelden var det skriking, tørrskriking og trass i ca en time, panikkskrik i fem minutter og så sovnet lillemor utslitt. Gikk inn hvert 5 minutt, snakket til henne og la henne under dyna igjen.

Neste kveld var det bråk i en halvtime, kvelden etter det i fem minutter og så la hun seg straks jeg puttet henne i senga si.

Jeg er alene med mine to så dette var det jeg som gjorde alene.

Hører jo forskjell på ta meg opp gråt og jeg er redd gråt. Men dette fungerte så bra at jeg etterpå spurte meg selv om hvorfor jeg hadde ventet sååååå lenge!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...