Lykkebarn og Mathilde Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hei. Da var vi hjemme igjen fra tur til Kristiansand. Må jo bare si at kjøringen gikk over all forventning. Jeg tok henne opp tidligere enn vanlig begge veier. Så vi var alt i bilen klokka syv på morgenen. Sikkert lurt for hun ble så trøtt at vi kom over halvveis begge veier før det ble stopp og pause. Tok en lang pause med mat og bleieskift. Etter det sovnet hun resten av veien. Så dette har jo gått over all forventning og vi har kost oss masse nede hos Mathildes mormor og morfar. Mormor klarte til å med og få henne til å le høyt. Det var skikkelig morsomt. Så alt i alt så skjønner ikke jeg hva jeg gruet meg til. Det eneste jeg merker er at det er veldig godt å være hjemme igjen. Man blir jo sliten av å være alene med ansvaret for henne i flere dager. Men det er jo veldig koselig da...
Sanasol har 2 herlige jenter Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Velkommen hjem! Så flott at alt gikk så bra, og moro at mormor fikk lillemor til å le høyt :-)
Millapril Skrevet 20. juli 2007 #3 Skrevet 20. juli 2007 Så fint at dere hadde en bra tur. Det er alltid spennende å se hvordan disse små reagerer på nye steder og mennesker! Koselig for mormor at det gikk så bra også¨!
Samsyn, Camilla og Therese Skrevet 23. juli 2007 #4 Skrevet 23. juli 2007 så deilig at kjøringen gikk bra. Kanskje jeg skal vurdere en kjøretur alene med Camilla til Kristiansand uti august...hmmm hehe Og så er det jo så artig med den første ordentlige latteren :-) Camilla hadde sin i Haugesund hun :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå