Gå til innhold

Mannen min var hjemme i hele natt!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier han ikke det? hehe

Skrevet

Skulle til å si det! Bruker han ikke det da?

Skrevet

min også... søndag er stor dag for damer som er bekymret for mennene sine som har vært på fest.

Skrevet

hehehe....jeg tok den ;)

min var forresten borte i hele natt...men vet hva han gjorde...nemmelig dirtycatting med meg til kl var 2 i natt :-DDDD ( han er på "hytta" og pakker ting til vi skal flytte)

Skrevet

Aaaa...jo ehh tror det, hmm siden det liksom er "normalt" og ikke komme hjem om natta ? hehe:)

Skrevet

Det er da ikke normalt for en mann og være hjemme hele natten vel? Finnes det ikke en fest i nærheten du kan sende han på? Synes dette virker veldig rart altså. Sikker på at han har det bra med seg selv?

Kjøp inn spirt til han og send han på fest (du kan jo lage en selv i hagen eller noe) også får du håpe på at han ikke kommer hjem før langt på dag... Huff, stakkars deg... ;o)

Skrevet

Weeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

hjemme i hele natt...

er SÅ glad på dine vegne... *sukk* nei..dette virkelig gjorde dagen min altså ;)

Skrevet

Dette var meget bekymringsfullt. Bør jeg hive han på hue og ræva ut? Jeg mener, menn pleier jo å stikke på fest og ikke komme hjem før dagen etter?

Tøffelhelt...:(

Skrevet

Din og ....? min og er helt i sjokk

Skrevet

Det er grusomme greier altså. Aner virkelig ikke hva jeg skal gjøre med fyren! :(

Skrevet

Jeg har samme problem med mannen min. Han reiser aldri på fest alene, og når vi er ute sammen blir han alltid med hjem *dunke hodet i veggen*.

Skjønner ikke hva som skjer rett og slett.

Jeg mener han burde reise mere på fest og henge på andre kvinnfolk, jeg får jo aldri noe "avlastning" når han skal komme hjem hver forbanna kveld ;o)

Skrevet

*oppgitt*

Vet ikke helt hva jeg skal gjøre heller :((

Skrevet

Synes nå at han burde utvikle seg den fine vane med å feste minst 2 g i mnd, drekka seg sørpings og aller helst sovne i "en annen seng" (er visst det man nå kaller det istedenfor "mellom beina på ei anna purke")

og så skal du sitte hjemme og tvinne tommeltotter, smile uskyldigt når han kommer hjem og nikke enig til alt han sier :)

Er det som virkelig er grunnlaget for et fint og sterkt forhold :)

Skrevet

Denne var vel litt på kanten, Hufsemor, men.... jeg tror ikke han kan ha det helt bra med seg selv. Du burde nok sende han i en slags terapi.

Skrevet

Det tror jeg og. Han er hvertfall ikke skikkelig MANN siden han er hjemme hver natt!

Jeg må sende han på fest til helgen, og bolte døra hjemme sånn at han ikke kommer seg inn og dermed må sove et annet sted. Han må jo lære på en eller annen måte!

Skrevet

Jeg er helt enig med deg! Men hvordan skal jeg hjelpe han på vei...? Fortsetter det sånn som dette så er vi skilt innen året er omme:(

Skrevet

Min var ikke hjemme.... Men han var og er på jobb:)

Begynte 15.30 i går og er ferdig 15.30 i dag.

Skrevet

Min også................blir så overrasket jeg ;o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...