Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er høy og slank,men på innsiden av lårene begynner det å komme celuitter.Jeg trener så og si hver dag.Hva gjør jeg???

Tips tas imot med takk. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er da verdens naturligste ting.. Ikke bry deg om det :)

Skrevet

Jeg har hatt det siden jeg var 20,om ikke før. Ikke mye du kan gjøre det det dessverre. Du kan selvfølgelig prøve disse dyre kremene,men de virker bare akkurat når du bruker de,gir ikke varig resultat.

Skrevet

hehe...ja sånn er det vel og dra på åra :)

Har hørt om alle disse kremene,men som du sier de gir ikke et varig resultat.Noen som har prøvd olivenolje??eller andre mer naturlige saker som kan hjelpe å forebygge dette??

:)

Skrevet

For å si det sånn så er det helt naturlig å ha celulitter. Er det voldsomme som ser ut som rugler langt ifra også? Eller er det sånne du ikke ser så godt før du beveger deg/ klemmer huden sammen...? For de har alle, tilogmed lille tassen min på ett år ;o)

Skrevet

Welcome to my world....hehe. Det har jeg hatt siden etter jeg fikk gutten min.Har masse cellulitter på baksiden av lårene + strekkmerker...Men sånn er det vel med de fleste....

Skrevet

du er da heldig hvis du har de på innsiden og ikke på utsiden da! sunt kosthold sier jeg bare ( mye vann ogh proteiner, lite sukker og raske karbo), og styrketrening av lår og rumpe feks knebøy osv..

*lykke til*

Skrevet

Jeg har hatt det lenge, men fikk mer nå da jeg var gravid med tredjemann. Etter 6 mnd med svært sunt kosthold og trening er nesten alt borte! Snakk om motivasjon til å spise sunt. Spiser lite fett, og kun sunt fett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...