yret Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hvordan går det med dere andre overtidsdamer? Jeg er 7 dager over og begynner å bli skikkelig lei og selvmedlidende. Slimproppen har gått, har hatt kynnere og maserier i mange dager, men ingenting skjer allikevel. Urettferdig!
Gin:) Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hei! E 5 dager over tia nu. Har tidspress nu før barnevaktene drar på ferie. Men her skjer det ingenting, nå føler jeg at jeg ødelegger for alle!!! Gikk 10 og 15 dager over sist. Det er ikke artig å gå rundt å være en skuffelse for alle... Fortiden vil jeg bare ligge å grine....Så jeg sier som deg "Kom ut, kom ut.."
De to sjarmtrolla og guttspira Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er 6 dager på overtid, og begynner å lure på når babyen min vil ut å se verden,hihi....
lillebøll@ Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Er 4 dager over termin og har ingen tegn til noen nært foreståande fødsel. Ingen slimpropp, men har hatt heftige kynnerar sikkert kvart 5 min i 3 dagar.. Nei, baby koser seg nok fremdeles og vil ikkje høre på meg når eg seier at det er mykje betre plass her ute...
Snart 3 barnsmor! Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 Oki.....jeg leder....13 dager over i dag:( Er bare LITT lei av å vente............................ Blir satt i gang i morgen tidlig! Lykke til til dere alle!
soli79 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Ja, tenk at det går an å bli så lei! Slimproppen gikk for ei uke siden og hatt sterke kynnere i flere dager. Fikk riestimulerende akupunktur på fre, men nei... Førstemann kom 11 dg før, helt rart å vente så lenge denne gangen. Også skal jeg være forlover om 14dg, stresser litt med det også... Nei, nå er det på tide å bli ferdi!!!!!
trebarnsmammaen Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 ...og jeg er fire dager over, men føler hverken noen sterke kynnere eller andre ting. Slimproppen (tror jeg) gikk for en mnd siden, så den er sikkert på plass igjen... Klamrer meg til jordmors forsikringer om at man ikke trenger å føle så mye før det faktisk setter i gang. :-) Ellers er jeg heldig og har det helt fint, så klager egentlig ikke...ennå...;-)
Gull nr.5 Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Dette er min første dag på overtid, så i forhold til dere andre her kan jeg vel kanskje ikke klage,men føler meg rimelig klar til å bli ferdig nå!!Kom ut lille Oscar, vi venter så fælt på deg!!!!
CAT77 Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Er 12 dager på overtid idag, men har hatt rier siden i går kl 20. Riene har kommet med 4+5 minutters mellomrom i snart 20 timer, men gir ingen resultater....! Kun 2 cm åpning og siden riene er så tette er det umulig å få sove, så jeg er helt utslitt....! Det kjennes som om noen kjører en kniv i magen min igjen og igjen. Hadde det gitt noen resultater skulle jeg da overlevd, men det skjer ingen fremgang...! Har vært to ganger på sykehuset og fått noen tabletter som ikke funker. Er så frustrert at jeg ikke vet hva jeg skal gjøre.....!!!!
oktoberspire09 Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 Er 2 dager på overtid i dag, men det går helt greit. Var mer utålmodig og lei for 2 mnd siden enn jeg er nå.. Ut må h*n jo snart uansett, å jeg regner med at h*n kommer tidsnok Hadde håpet å føde før fødeavd. stenger her (onsdag), men ser ut som det blir en times biltur når fødselen setter i gang.. Nå skal jeg bare kose meg mens jeg venter, gjøre klart hjemmet til den lille :-) Hold ut jenter, snart har vi den lille i armene uansett :0)
yret Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #11 Skrevet 15. juli 2007 Lykke til i morgen, Lykke! Tenk, snart er lillegutten (?) i armene dine!
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Er 8 dager over termin.. Er så lei!!!! Ingen tegn til at lillemann skal komme ut. Har bare lusst å legge meg ned å grine...vente vente vente....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå