Gå til innhold

tips til å få igang fødselen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen som har noen gode tips for å få igang fødselen? Har 11 dager igjen til termin og er så lei av å vente. har prøvd jogging og sex...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg lurer også. begynner å bli sliten av å ha maserier nå. hadde det i hele natt. har prøvd sex, tur og stimulere brystvorter og massere puten under beina.

Skrevet

Hva er puten under beina, hva mener du med det?

Selv har jeg prøvd det samme som deg, fått mannen min til å ha ekstra sex med meg. Jeg spiser bringebærbladkapsler. Jeg stimulerer brystvorter. I dag er det 14 dager siden terminen, i morgen kl. 9.30 skal jeg legges inn for å bli satt igang. Gruer meg veldig og er veldig deprimert fordi ikke veene kunne komme av seg selv. Selv om jeg skal settes igang i morgen, så skal jeg i hele dag forsøke å stimulere brystvorter for sikkerhets skyld. Tenk om veene kunne begynne litt av seg selv før jeg må få kur! Da ville jeg blitt veldig glad. Dette er min tredje fødsel, begge gangene før av veene kommet av seg selv, men jeg har gått lenge over terminen begge gangene.

Skrevet

Er lei jeg også...tenke samboer skulle få seg litt sex i kveld;o) Så mye annen bevegelse blir vanskelig pga bekkenløsningen....ellers skal vel kanel være bra..? Tenkte å lage rømmegrøt med kanel:o) Sterk mat skal visstnok også være et tips.

Skrevet

nøffemor: hvis du tar venstrefoten din, så du ser fotbladet. på venstre side,rett over hælen, er det noe som ser ut som er "pute" den er opphovnet på gravide og når vi har mensen. ligger ca 2 tommelbredder fra ankelkulen. vanskeli å forklare. men på babyverden på forumet ligger det et bilde av hvor du skal massere i et innlegg. du skal massere det punktet i 10 min. litt hardt, men skal ikke gjøre vondt

Skrevet

eller hvis du har facebook, kan du gå på gruppen, bim's august 07 jenter. der ligger også bilde av hvor du skal massere

Skrevet

Jeg er bittelitt skuffet i dag over at ikke fødselen begynte i natt. Drakk appelsinjuice i hele går, spiste fødepizza og ananas med kanel til dessert, og trosset smerter og kynnere og gikk tur etterpå. Håpte på at dette sammen med nymånen skulle sette fart på sakene, men nei da. Så nå akter jeg å bare la det gå sin gang. Han kommer når han kommer, og det er fremdeles 11 dager til termin. Det er bare litt slitsomt å ikke kunne planlegge noe. Jeg har to eldre jenter som er hos faren sin nå, og det hadde vært så greit å fått unna fødsel mens de var borte, for ellers er jeg avhengig av at noen kan stille på kort varsel for å passe de mens jeg er på klinikken. Svigers er på hytten to timer unna, og det er litt kjipt å be de holde seg edru en måneds tid i tilfelle de må avgårde. Mine foreldre bor en time unna, og faren min reiser antagelig en av dagene snart og blir borte en uke eller to og min mor kjører ikke, og busstilbudet er en vits.

Men til dere som begynner å bli helt desperat - hardt fysisk arbeid hjelper,- vaske ned huset, hoppe tau, hugge ved, springe i trapper etc. Problemet er bare at du risikerer å være helt utslitt når du ankommer klinikken, og det er nok ikke det beste utgangspunktet for en fødsel.

Lykke til jenter! Og spesielt til deg Nøffemor! Jeg har så vondt av deg som gruer deg slik.

Skrevet

jeg skal spille bowling i dag. det er jo litt tungt. kanskje det hjelper? he he.. ble litt sur i natt jeg også, ble vekket av maserier hele tiden. men ingen fødsel. skal visst hjelpe å legge planer. så jeg er i gang med å legge planer for neste uke.

Skrevet

Fortsett med sex du... :o)

Tror ikke det er så mye annet som hjelper.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...