Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjøper dere egne håndklær til babyen? Eller skal dere bruke vanlige håndklær?

Skjønner jo at de gamle håndklærne våre kanskje er litt for "harde" for den sarte barnehud, men de nye myke kan vi vel bruke? Eller er det noe spesielt med babyhånklær?

Lurer veldig på dette, håper noen kan svare.

Videoannonse
Annonse
Gjest Ut på tur
Skrevet

Vi kommer til å kjøpe noen nye, men det er først og fremst fordi jeg ikke tror vi har nok små håndklær.

Sånn til å ha på stellebordet kommer jeg ikke til å tenke så nøye over om de er harde eller bløte, men det kan det jo hende jeg gjør etter at den er badet ;)

Husk at skyllemiddel gjør at sugeevnen på håndklær (og selvfølgelig andre tekstiler som klær) blir betraktelig dårligere .. Kan jo friste med litt skyllemiddel for å gjøre det mykt ;)

Skrevet

jeg har kjøpt egne, ikke av noen sånn veldig spesiell grunn, men synes det var greit. Bruker tørketrommel, så her er alle håndkleene myke, uansett hvor gamle dem er

Skrevet

og forresten, det er bare vanlige håndklær jeg har kjøpt, ikke babyhåndklær, Men så er det jo babyhåndklær med hette på som mange kjøper da

Skrevet

Klart du ikke trenger nye håndklær!

Tromle litt så blir de ikke harde (skyllemiddel bør brukes med forsiktighet mot barnehud, iallefall de tilsatt lukt).

Ikke noe spesielt med babyhåndklære annet enn størrelse, og i noen tilfeller tykkelse...

Vi brukte ofte tøybleier (svære bomullskluter)- under barnet ved stell og tørking i starten... Kan være ok med litt tynne (tynnslitte) håndklær evnt. i starten - så kjenner du barnet og hvor du ha det til enhver tid!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...