Gå til innhold

båt og redningsvest

JuleMette-OverBekkenEtterGrøt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Redningsvest skal brukes hele tiden mens man er i båt eller? Samboer mener at hvis hun sover i vognbagen inne i kahytten (er det det det heter??) så kan vi ta den av ettersom det kommer til å bli vanskelig å få henne til å sove med den svære redningsvesten på...

Litt skeptisk, men så har jeg en tendens til å være litt hysterisk.

Hun er forresten bare to måneder så det er ikke no risk for at hun våkner og begynner å løpe rundt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror jeg ville hatt den på hele tida. I tilfelle noe skulle skje. er jo derfor vi har de på:)

Skrevet

Vet ikke helt om det er egne regler for barn/babyer, men det loven er når det gjelder vokse ihvertfall er at det er påbudt å ha vest i båten, må ikke bruke den men ha den tilgjengelig:) Usikekr på om det gjelder for barn også.

Skrevet

Jeg mener at sålenge man befinner seg i båt så skal redningsvest være på. Iallefall på barn.

Skrevet

Det er det som var min mening også, men min bedre halvdel mener at jeg er hysterisk og at så lenge redningsvesten ligger rett ved siden av så er det ikke farlig.

Huff, tror nok at redningsvesten blir på ja, selvom det betyr en mye mindre hyggelig tur:(

Skrevet

Det jeg tenker er jo da at om noe skulle skje, så kan det være vanskelig å få på henne redningsvest i panikken, derfor er det like greit å ha den på hele tida. :)

Skrevet

Ja, det er mange gærninger med båt der ute. Det hjelper ikke at vi putrer forsiktig avgårde når det er så mange unger med store raske båter rundt i fjorden.

Skrevet

Ja, og ofte mange som drikker i båt og ikke har helt kontroll. Jeg hadde hatt på hele tida og vært sikker på at den lille hadde en større sjanse. Hysterisk eller ei;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...