Gå til innhold

Barnevakt


I love Sarah Nicole

Anbefalte innlegg

Når synes dere det er okei med barnevakt? Jenta mi er bare 2,5 mnd. men typen min (og mora hans) Sier at det er greit med barnevakt nå. Men jeg føler hun er så liten, og noen ganger kan hun bare skrike og skrike og gir seg ikke før hun kommer til meg. Jeg ville ikke greie å slappe av ute ennå.

 

Saken er at typen min skal ha utdrikkingslaget sitt samtidig med at jeg også er invitert bort et annet sted.

 

Er jeg rar som synes det er for tidlig??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Vi begynte med barnevakt tidlig. Nurket var vel litt over 4 uker gammelt da. Men bare for noen veldig få timer, maks 2-3. Og barnevakten er min gode venninne som han kjenner igjen og trives med. Ville ikke overlatt gutten til noen andre. Uansett klarer jeg ikke å slappe av skikkelig når jeg er borte fra ham, så du er slettes ikke rar:))! Du kunne evt. prøve litt forsiktig å overlate jenta til noen du stoler på i et par timer for å se hvordan det går? En gang må være den første...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med førstemann grudde jeg meg i ukevis til å holde utdrikningslag for venninna mi, da var hun 4,5 mnd. Det var deilig å komme seg ut, men jeg hadde nok ikke gjort der før.

Denne gang var han 3 mnd da jeg gikk på konsert og fest, da gledet jeg meg i over en uke på forhånd.

 

Gjør det som passer for deg, det er bare du som vet når du er klar!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Jeg og mannen er blitt invitert på fest 10.august og jeg har det som mål å gå ut da. Blir første gang for min del og da er hun 3 måneder, men vet ennå ikke om jeg skal drikke da. Føler ikke for det nå, for det er ikke alltid hun vil ta flaske og da må jeg komme hjem. Kan ikke drikke da. Men føler heller ikke at jeg er klar for å være borte fra henne så lenge. Så jeg synes ikke du er rar!

 

Har ikke hastverk jeg iallefall

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...