Dragemor Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Hei. Jeg har ikke fast jobb, men har hatt pensjonsgivende inntekt i 6 av de 10 måndene før termin (tilkallings vikar på skole). Noen som vet hvordan jeg dokumenterer dette sånn at NAV blir fornøyd med en gang? Holder det å gi dem lønningsslipper for de aktuelle måndene? Har hentet papirer jeg skulle fylle ut, men forstår ikke helt hva jeg må legge ved når jeg ikke er fast annsatt noen plass. Også hadde det vært så godt å slippe å gå innom dem mange dager ;o) Kan jo få med meg de riktige papirene med en gang ;o)
Kosel Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Du må ha hatt i snitt minst 50% stilling. - Gjør ikke noe om det ikke har vært en fastansettelse. Det hadde ikke jeg heller. Det er et skjema fra NAV som skal fylles ut av arb.giver uansett om du er fast ansatt eller ikke. Her dokumenteres skatte og inntekstsopplysninger samt at det er NAV som skal utbetale perm.pengene dine og ikke arb.giver. Det er ikke noe vedlegg ved dette skjemaet.
litakine og Theodor Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 så lenge beløpet er over 62000 så skal det vel dekke har jeg hørt, lønningsslipper burde vel holde som dokumentasjon. Bestill deg time hos den som er ansvarlig for foreldrepenger i din kommune, så får du hjelp
Dragemor Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Ja jeg har jobbet så godt som 100% de måndene og kommer meg godt over 62000,-. Får møte opp hos NAV tidlig på mandag med lønningsslipper og håpe at jeg kan få time rimelig raskt. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå