Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 er 23+3 og kjenner det mest om kvelden og når jeg våkner om morgenen. synes ikke det er så mye men har morkaka på fremsiden da. hva med dere? høres ut som noen har full sparking hele dagen!!!!
flixi - mor til Oliver Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 jeg har også lurt på dette... kjenner "fast" hver morgen og kveld - og x-antall på dagtid. Kommer an på hva jeg gjør og hva jeg spiser og drikker tror jeg. Jeg er i uke 25 og har også morkaka på framsiden. Men man skal vel være forsiktig med å sammenlikne, men det er jo morsomt å høre hva andre har å si å.
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 jeg er 20+2 og kjenner mest spark når jeg legger meg og om morran, det hender jeg kjenner spark midt på dagen også..... får vel en rolig unge nå også som sist for Sander sparket ikke så mye han heller.....
jentamiimagen:-)= høygravid Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 jeg synes jeg kjenner liv hele dagen jeg!!! er så klart rolig inni mellom, men kjenner liv morgen og ca 6-8 ganger om dagen og om kvelden!!! lurer veldig på hvordan det skal gå etter hvert når ungen er så aktiv!! min førstefødte kjente jeg lite til, så denne er stikk motsatt!!! er jo deilig for da slapper jeg å bekymre meg så veldig denne gangen!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg er 21+1 og jeg kjenner hver mest på kveldene og nå natta=) minimalt på formiddagene..
Lille Trille 2015 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Nå i uke 32+5 kjenner jeg som oftest liv hver gang jeg slapper litt av - sittende eller liggende. Fra ca uke 18 kjente jeg mest liv morgen og kveld - er vel gjerne fordi man da slapper av og da slutter "vugge"bevegelsen som fosteret/babyen får når vi rører på oss. I følge "boken" så skal det snart bli roligere igjen pga det blir mindre plass i magen, men virker som om det er veldig individuelt ... Morgen og kveld høres ganske normalt ut synes jeg:)
77Janne Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Så heldig dere er da! Når begynte dere å kjenne liv hver dag? Jeg har kjent spark noen få ganger! og det kan gå flere dager mellom jeg merker noe. Er nå 20+1. Har vært på UL og alt er bra, men jeg skulle så gjerne ha kjent litt til det lille nurket i magen min.
KristineMed2Sønner<3 Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Jeg er 24+5 idag og her er guttungen min aktiv stort sett hele dagen + natten..! Utrolig sjeldent at det er stille en time for eks. Å sparka er ganse kraftige! Så her er det en meget aktiv "liten" tass.
Baby s'il vous plaît*HØYGRAVID Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Er 21+4 og kjenner mest når jeg har lagt meg for natta og når jeg våkner om morgenen, samme som de fleste her beskriver. Sjelden hvis jeg er i aktivitet på dagtid, men har jeg en rolig stund så kan jeg være sikker på at hun begynner å turne. Ses godt på utsida også. Gøy!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 15. juli 2007 #10 Skrevet 15. juli 2007 jeg begynte å kjenne liv hver dag i slutten av uke 18=)
Ranveig R Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Eg er vel 24+6 i dag (viss eg har rekna rett...) og har og morkaka på framsida, begynte ikkje å kjenne liv (sånn at eg var sikker) før rundt veke 20. No er det veldig aktivitet kvar kveld rundt kl 23, og om morgonen før eg står opp. Dersom eg legg meg før ca 23 er det ikkje alltid det er nokon spark før eg sovnar. I løpet av dagen kjenner eg gjerne babyen eit par gongar dersom eg sit i ro ei stund. Ganske likt som deg med andre ord. Babyar er forskjellige, og det at morkaka ligg på framsida har nok og ein del å seie. Då eg venta førstemann låg morkaka på baksida, og då var det full rulle i magen omtrent konstant. Kjente kvart minste lille dult. Men denne gongen må jo baby sparke hardt nok til at det kjennes gjennom både morkake og mage )
Tussa og Sofie Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har kjent liv hver dag fra uke 16, er nå 23+2, de siste ukene fra uke 18-19 har det vært til alle døgnets tider egentlig, hun er mye sprellsk gjennom hele dagen, mens innmellom har jeg dager hvor det kjennes mest morgen og kveld. Det er ikke mye rolig ihvertfall, morro det!!
øynesomtinntallerkner Skrevet 15. juli 2007 #13 Skrevet 15. juli 2007 Sukk...kjenner ikke noe tror jeg, i uke 22. Må vel være noe stein galt. Eneste jeg kanskje kjenner er noen veldig svake små dytt, men tenker at det like godt kan være luft i tarmen jeg kjenner....frustrerende.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Skjønner det kan være litt frustrerende, men noen bebier er jo veldig rolige også. Min søster kjente fint lite gjennom hele svangerskapet, bare noen sånne dytt innimellom som du beskriver, men ikke fullt liv slik som andre beskriver. Men gutten er en aktiv krabat han )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå