hAndy Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ÅHHHH, miin dag! Skjønnte ingenting, skulle på jobb kl 11 . Jobber i klesbutikk på et kjøpesenter i Trondheim. SÅ, over høytaler anlegget blir navnet mitt ropt opp med oppfordring om at jeg måtte komme ut av butikken og forberede med på en anneledes og spesiell dag. DA kom 6 av mine nærmeste venninner mot med med like skjorter med mitt å sambos navn på. Jeg Hylskreik, ble så overveldet. Det tror jeg det var flere som også ble. Så dro vi alle på ridetur, deretter lunch på solsiden. (Restaurantområde og kjøpesenter i trondheim) Så, fikk jeg en nyyydelig opplevelse på spa. Rygg/nakke masasje og fotpleie. Helt hærlig!! Deretter dro vi til leiligheten til ei venninne . Der spiste vi nyelig tapas , koste oss skikkelig . Utover kvelden hadde de fikset "quiz," som vi nesten holdt på i le oss i hjel av. om meg og ungdommstia, alle småflørtene og de verste flause var selvfølgelig med. Kvelden endte med en liten bytur, før jeg dro hjem til tomt hus- for sambo hadde tatt med sag mini på hytta slik at jeg skulle sove lenge å vel uten kjas og mas:) Super dag, uforglemmelig. måtte bare dele den med dere:)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Å for noen herlige venninner du har da )) jeg å vil ha en slik dag jeg å.....sukk
pandabjørn Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 hmm hvorfor ble jeg anonym da? pleier ikke å være det jeg, og ikke trykket jeg på singer med anonym!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 åå det hørtes koselig ut..=) en sånn fin dag håper jeg på også. spent på hva som skjer for min del.. er vel ikke så lenge igjen antar jeg men..
twoboys & a girl Skrevet 16. juli 2007 #5 Skrevet 16. juli 2007 Så koselig. Hyggelig at noen tar seg bryet med å stelle i stand slike minnerike dager:o) Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå