Gå til innhold

Luksus- dag, ble drukket ut i går!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

ÅHHHH, miin dag!

Skjønnte ingenting, skulle på jobb kl 11 . Jobber i klesbutikk på et kjøpesenter i Trondheim. SÅ, over høytaler anlegget blir navnet mitt ropt opp med oppfordring om at jeg måtte komme ut av butikken og forberede med på en anneledes og spesiell dag.

DA kom 6 av mine nærmeste venninner mot med med like skjorter med mitt å sambos navn på. Jeg Hylskreik, ble så overveldet. Det tror jeg det var flere som også ble.

Så dro vi alle på ridetur, deretter lunch på solsiden. (Restaurantområde og kjøpesenter i trondheim) Så, fikk jeg en nyyydelig opplevelse på spa. Rygg/nakke masasje og fotpleie. Helt hærlig!!

Deretter dro vi til leiligheten til ei venninne . Der spiste vi nyelig tapas , koste oss skikkelig . Utover kvelden hadde de fikset "quiz," som vi nesten holdt på i le oss i hjel av. om meg og ungdommstia, alle småflørtene og de verste flause var selvfølgelig med.

Kvelden endte med en liten bytur, før jeg dro hjem til tomt hus- for sambo hadde tatt med sag mini på hytta slik at jeg skulle sove lenge å vel uten kjas og mas:)

Super dag, uforglemmelig. måtte bare dele den med dere:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å for noen herlige venninner du har da :)))

jeg å vil ha en slik dag jeg å.....sukk

Skrevet

hmm hvorfor ble jeg anonym da?

pleier ikke å være det jeg, og ikke trykket jeg på singer med anonym!

Skrevet

åå det hørtes koselig ut..=) en sånn fin dag håper jeg på også. spent på hva som skjer for min del.. er vel ikke så lenge igjen antar jeg men..

Skrevet

Så koselig. Hyggelig at noen tar seg bryet med å stelle i stand slike minnerike dager:o)

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...