Gå til innhold

18 dager igjen og ble usikkre på navnet.. HJELP!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har siden jeg var 28 uker på vei bestemt oss for Tobias... men så fikk ei bekjent av oss en gutt noen uker etterpå og hva tror dere gutten hennes skal hete?? Ja.

Vi bestemte oss for å holde på navnet allikevel,men vi vil absolutt ha et mellomnavn... finner ikke noe som vi synes blir bra.

I natt fant vi ut at vi må se oss rundt etter et annet navn....

Da lurer jeg på om noen har mellomnavn til følgende navn

Noah ******

Konrad ******

Robin ******

Kevin *****

Må ikke være alexander,leander eller andrè!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mange sier at det er lurt å vente med navn til barnet har kommet, for det er ikke sikkert at han er en Tobias eller en Robin når han kommer ut :o) Vi har noen alternativer klare for jenta i magen her, men har bestemt oss for å se hva som passer best når vi får se henne i levende live.

Lykke til med navnevalget - og nært forestående fødsel :o)

Skrevet

For oss er det uaktuellt å vente til etter fødselen.. er helt unaturlig for oss bare..

Skrevet

Syntes Noah var det beste alternativet av det du nevnte... men mellomnavn var verre. Men jeg har kanskje et forslag (hvis vi hadde fått gutt ville det kanskje bli dette): Cornelius. Så kanskje Noah Cornelius? Eller med K: Noah Kornelius...?

Ellers hadde vi et annet alternativ for gutt, sjeldent da, men likevel: Melvin. Har jo en sønn som heter Hellek August fra før, som er rimelig sjeldent for å si det sånn.

Hva med Noah August?

Hmm....ikke enkelt det der....

Skrevet

Noah Sebastian:)

Det hadde jeg lyst til at sønnen vår skulle hete, men det ble bare Noah:)

Noah er jo det fineste navnet her;) Hihi

Skrevet

Noah Amandus

Noah Kristoffer

Noah Severin

Noah Benjamin

Noah Joakim

Noah Mathias

Eller Noah Tobias ;)

Skrevet

Noah Tobias! Vet om en som heter det, og det klinger veldig pent!

Skrevet

Hm, kjedelig... Men når du sier bekjent, betyr det at det er noen dere ikke omgås veldig ofte da?? I såfall hadde jeg gitt blanke baffen! Hadde vært noe annet om det var et vennepar dere traff ofte og var mye sammen med. Gå for Tobias du. :-)

Skrevet

Vi vil jo helst gå for Tobias, men om vi gjør det så må må må vi finne et mellomnavn.. vil ikke ha noe navn forran Tobias, kun etter.. mmmm frustrerende dette her.. hehe.

Skrevet

Hun er ei venninne av min beste venninne. Jeg vanket endel med henne frem til jeg fikk barn for 2 1/2 år siden så vi er ikke såååå kjente heller.. det er netopp derfor vi ønsker å gå for Tobias allikevel,men da vil vi finne et mellomnavn for at det skal bli litt mer "vårt" navn uansett..og så har storebror mellomnavn så da vil vi gjerne at begge skal ha det.. men finner ikke noe vi synes er fint.. merkelig.

Skrevet

Konrad er kjempe stilig!

velg det!! :)

Skrevet

Må si meg enig med ei som skrev her Noah Tobias. Nydelig navn:=)

Ellers så er jo Tobias fint i seg selv da:) Det er sambos sin favoritt...

Skrevet

Noah Aleksander?

Skrevet

husker du hva min sønn heter i mellomnavn??? hehe.. litt dumt med samme navn på begge sønnene.. hehe...

Skrevet

Jeg hadde valgt navn før lillegull kom, hun skulle hete Ronja:-) Helt til jeg fikk henne på magen, for hun var absolutt ikke noen Ronja!!! Da ble det Una Angelica istedet:-) Har en sønn som heter Julian Amadeus, og hadde Una blitt gutt hadde hun kanskje hett Tobias;-) Mener bare at det er greit å ha et navn klart på forhånd, men kan hende du ombestemmer deg når du ser han:-) Venter nå nr 3, og sliter litt med navn denne gangen... Må vel legge ut navnene mine her og få hjelp jeg også:-) Lykke til!

Skrevet

Takker og bukker for tips... vi får se hva vi bestemmer oss for... men en ting er sikkert. navnet skal være i boks før fødselen er over.. (haha synes jeg ser oss på fødestua.. "tobias,nei noah, nei elias..." hehe)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...