Gå til innhold

Flytur med gutt på 2 1/2 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er så spent på hvordan det skal gå..Første gang vi flyr med lillegutt.Vi skal til tyrkia og turen tar vel rundt 4-5 timer.Redd for at han skal bli hysterisk og ikke vil noe som helst...Hadde vært greit å få høre andres erfaringer med småtroll på flytur:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det ingen her som har flydd med små barn før???:)

Skrevet

Vi har vært på 3 sydenturer m snuppa som nå er 1,5 år. Alle gangene har hun sovet ca 1-1,5 time. Ellers så har jeg hatt med bok som vi har lest, og kjeks og rosiner. Hun elsker å leke med matbrettet som faller ut fra stolen foran og kan holde på m det en stund. Ellers så er det heldigvis mange andre barn på slike turer så de sitter jo litt å titter på hverandre og går litt i midtgangen. Jenta vår har ikke vært plaget av dotter i ørene så hun har holdt seg rolig hele turen og ikke noen hysteriske anfall.

Skrevet

Aldri vært noe problem her i gården ihvertfall. Eneste er at de lett blir rastløse så greit å ha med en eske med drops, bok og andre ting for å holde de litt i ro.

Skrevet

Ja regner med vi må ha med noe for å underholde han litt,og litt godis:) men å drive å gå i midtgangen er vel ikke noe særlig...Kjenner jeg blir "litt" stressa av tanken på det..hehe. Vi får håpe det går bra:) han snakker masse om at han skal reise med storefly,akkurat som han vet hva det dreier seg om...hehe.Søte når de sier sånt:)

Skrevet

Jeg fløy med datteren min til Brasil da hun var litt over ett år gammel. Ammet henne på vei opp og ned for å unngå dotter. Det gikk kjempe fint, og vi fløy 12 t før vi var fremme ;) + hjem igjen, hehe :)

Kos dere! Gi han en tyggi på turen opp og ned for å slippe dotter, det kan være utrooolig vondt :/

Ha en fiin ferie !!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...