Gå til innhold

har jeg normal mage? stor?liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

se på mage bildene mine på profilen min.. har jeg fått tidlig mage? eller er det normalt å ha sånn som jeg har utifra de ukene bildene er tatt.

Har en veninne som er 3 uker bak meg og hun har ikke antydning til mage en gang, mens jeg fikk "mage" allerede i uke 10-11

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Etter terminen din har du ikke mye mage i allefall, husk at du i utganspunktet er smal. Vil si du er liten til normal jeg hvis de bildene er tatt nå.

Skrevet

Du har liten mage... men fin... alle har forskjellig kan ikke sammenlignes med noen...bare gå å se på min...myyye større enn din ja=) kos deg med magen og babyen som vokser inni der...

Skrevet

adrian123:

OI, din var vesentlig større ja :-) Samme form som min du, har den sånn over det hele og ikke sånn liten fin bul der nede. Derfor folk ikke turde å spørre meg om jeg var gravid for de trodde jeg bare var feit hrmpf!

Hva venter du - gutt eller jente?

Skrevet

det siste bilde ble tatt for 6 dager siden. Jeg er 17 uker imorgen. Synes selv ikke magen har vokst sånn veldig fra det første bildet til det andre..

Skrevet

Det er bra og ikke ha for stor mage, det hadde ikke jeg heller med min datter, men jeg er 176 cm så jeg har en del og fordele babyen på da. Ikke hadde jeg vondt i ryggen og til og med ta på meg skoene uten problemer på slutten :-)

Men uansett størrelse, men blir diger og lei til slutt og gleder seg til at magen går ned igjen :-)

Skrevet

Knøttefrøken ser iallefall ikke feit ut, ikke er hun stor heller, det der sier du bare for å være frekk og hurpete. Send inn bilde av deg selv da Athina så skal vi sammenligne!!!

Skrevet

Athina... jeg venter en jente=) mest sannsynlig... du anonym hva feiler deg da!!!

Skrevet

synes du hadde en liten og pen mage.jeg har termin 2 dager etter deg og ser ut som en flodhest hehe....vokst mye mere denne gang enn første.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...