Gå til innhold

Prestasjonsangst i senga...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi er tross alt 35 og 37 år, men har opplevd nå at vi har prestasjonsangst for hverandre.

Vi er sikkelig forelsket og jeg vet med meg selv at jeg har ALDRI opplevd kjærlighet på denne måten jeg gjør nå.

vet at han har rota med mange jenter i sin tid, tror det er der det ligger for meg at jeg føler prestasjonsangst.

Åssen er jeg, sammenligner han meg med noen andre osv.Vi prater åpent om alt og han vet heller ikke hva som går av han, han har aldri opplevd det heller. Vi vet at det er MYE følelser inne i bildet.

Noen andre som har opplevd dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med så mye fölelser og heftig forelskelse så burde sexen bli mindblowing...(sorry, sett for mye på sex og singelliv, jeg)

Skrevet

Nei, det trenger det ikke å bli. Hva med Carrie og Berger? Full tenning, men kjempekjedelig sex.

(også sett for mye s&s.. :)

Skrevet

Jeg forstår Hi her veldig godt... Jeg også bruker å trekke sammenlikninger mellom de jeg har hatt sex med, for så å gi poeng til de som er best... Dette går som regel på utseende nedentil, antall valker, strekkmerker, størrelsen på puppene og ikke minst utseende. Så kommer innlevelse, ferdigheter, motstand, om hun er trang, vid eller kjemperom. Deretter følger sugeferdigheter.. om hun er en smatter eller en som virkelig vet hva hun gjør:-) Mye mer jeg kunne ramset opp, men jeg forstår problemet til hi her:-)

Skrevet

Yppert, det der hjalp sikkert HI noe helt enormt...!

Skrevet

Slapp av. HI har sikkert ikke funnet seg en 16 åring i en 37 år gammel kropp..

Skrevet

Heyyyyyy... her prøver jeg faktisk å hjelpe til littegranne, så får jeg litt småkjeft pga at jeg mest sannsynlig har påført hi her mer sexvegring???? Det er vel for pokker bare å kaste seg ut i det... Sex er konkuranse uansett.. noen er elendige i senga og andre er bra:-)

Skrevet

It takes two to tango:-p

Kommer an på partneren og, seff. Kan hende de du har hatt dårlig sex med, har vært dårlige pga. deg. Tenkt tanken? :-p

Skrevet

Hør her frekka... En notorisk sexatlet som meg er IKKE dårlig i senga uansett hva du prøver!! Så klart er det 2 eller 3 som danser tango:-) Men det finnes faktisk udugelige sexanalfabeter som ALDRI burde hatt sex:-)

Skrevet

Mennesker med uttallige sexpartnere er som regel ikke særlig interessant i senga..

Skrevet

Signerer KaMa her;)

Kaller du meg frekka eller?

Du ser ikke ut som en notorisk sexatlet på bildet:-p

Steike, i dag er jeg faen meg i yppehumør!

Og heldigvis går jeg ikke under kategorien "udugelige sexanalfabeter" !

Skrevet

hehe.. du hørtes ganske dreven ut ettersom du har tatt denne konklusjonen:-) Muligens noen av "casanovaene" du har høvla over har lurt deg grundig:-)

Skrevet

Heller det at de med få, men langvarige forhold faktisk vet hva de skal gjøre...

Skrevet

Tenker du sitter med jif universal og vasker sikkel etter at du så bildet av meg på profilen:-)

Jeg ser også at du fikk panikk, da du var raskt ute med offentliggjøring at du ikke kommer under kategorien "udugelige sexanalfabeter":-)

Skrevet

håper 18 år er nok:-) Men med mange reserver på sidelinjen:-)

Skrevet

Du vet det ligger mye dårlig sjølbilde i å pule så mye rundt, sant?

Og det som er mest sexy med en mann, er god selvtillit...

Skrevet

Hmmm ja, der tok du meg på kornet!

Sitter jeg jif'en i ene hånden og kluten i andre, sånn for å hindre at sikkelet renner ned i tastaturet.

Du ble vel litt nervøs av å være i nærheten av deg når du fikk med deg den kunngjøringen kanskje, redd jeg skal overgå deg så til de grader? Stakkars deg;)

Skrevet

skulle ønske jeg hadde litt mindre av selvtilliten:-) Kanskje jeg kunne roet meg ned litt selv da:-)

Skrevet

Du overgå???? Du er nok ikke mer verdt enn et lite kusehår for min del her inne, så om du forsøker deg å yppe mot meg, så ender det bare med snørr og tårer fra deg vennen:-)

Skrevet

Så så, må være snill mot en nybegynner da;)

Jeg er fortsatt i læretiden, vet du!

Skrevet

Jasså... så det var du som var hi altså:-)? Ikke rart du ble litt småamper på meg da!!! Men skal være snill mot deg ettersom du er så fersk i gamet:-)

Skrevet

Pffff din jævel!

Ikke nybegynner sånn da vel, men som krangler!

Ble nesten fornærmet her nå, du har å unnskylde deg!

Skrevet

Ohhpsss.. sorry... trodde en stund at det var du som var hi:-) god natt for min del:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...