Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Syns det ser så komplisert ut??? Er frakt dyrt?? Må man betale toll??? Tar det lang tid og få varen???
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Hej. Har handlet ganske mye på ebay. Ikke komplisert. Du må legge inn bud om det er bids only, eller du kan trykke buy now knappen om det er noe som er både til salgs og ute på budrunde. Frakt varierer men er ikke så dyrt. De fleste private selgere merker varen med Gave eller skriver ned prisen til det du ønsker. Altså under 200 kr da, slik at det ikke blir noe toll. Om det tar lang tid å få varen avhenger av selgeren, sjekk alltid ut hva andre kjøpere har sagt om selgeren.. 100% positiv osv osv.. eller om de har mye negativ feedback. Så er det enklest å opprette en pay pal konto som du betaler med, der legger du inn visakortet ditt og adressen din, og er bare å trykke pay with paypal og skrive passordet ditt også er det gjort. Vant en auksjon der i går. Fikk ett korsett til 40 pund som vanligvis kostet 120 pund. yippi.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Når man har vunnet varen så kan man betale med pay pal??? Ser de har jo 48sider med teletubbies ting Hehe og da blir jo 2åringen glad hvis mor og far tør og handle der... hehe... Paypal er en sikker greie?? Sånn at man ikke kan bli lurt??
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Ja du kan betale med pay pal. Og ja pay pal er sikkert. Husk at noen av tingene har vært brukt da, det er jo tross alt en auksjon. Mange selger brukte ting som er like fine, mens andre kanskje selger brukte ting som ikke er fult så fine. Noen har også e-bay stores (butikker) som selger nye ting da.
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #5 Skrevet 15. juli 2007 ja det er vel en fordel og følge litt med på.. Men mye av teletubbies greiene var helt nytt... De som solgte det holdt til i Enlgand ser jeg...
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Prøv da vettu. Om du er fornøyd kan du jo handle mer fra samme selger senere. Jeg har kjøpt mye rart på ebay og vært fornøyd med alt sammen Bæreslynge (ei som sydde til meg, kjempeflott) Kjoler Topper Barneleker (både brukte og nye) Vær obs på at noe sikkert blir dyrer med frakten da en du kunne fått i norge. Jeg kjøpte kun ting jeg enten ikke fikk her eller ting som var sinsvakt dyrt på Riktige Leker. Dekorasjon til babyrommet.. sånne border og klistremerker.. og nå sist altså korsettet mitt. <3 Lykke til da.
MissAntrop Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Tinkerbelle: Husker du hva du søkte på for å finne den bæreslynga og dekor til babyrommet?
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #8 Skrevet 15. juli 2007 Bæreslynga er det over 3 år siden jeg kjøpte og da jeg ville kjøpe til venninna mi i barselgave så var hun ikke på ebay lenger. Hm. Babywrap kanskje? Husker ikke. Jeg ville ha ole brumm dekor så søkte vel bare på wall border winnie the pooh eller noe sånt. Eller søk på nursery (babyrom)
MissAntrop Skrevet 15. juli 2007 #9 Skrevet 15. juli 2007 Tusen takk for tipset! Har allerede funnet bæresjal til halve prisen av det man får kjøpt her Har handlet MASSE på ebay over mange år, men aldri tenkt på babyutstyr. *slå seg selv i panna* Nok en gang; tusen takk for tipset
RajaPia Skrevet 15. juli 2007 #11 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har prøvd det for første gang i helgen. På 2 auksjoner fikk jeg en hel haug strikkepinner for rundt 3 dollar. Men frakt var temmelig mye i forhold. Jeg tenkte ikke over å sjekke på forhånd , men de to auksjonene kom ikke under samme fraktpris!! Full frakt for første auksjon, 10% mindre for neste.... ( Man skal ikken betale toll for varer som har mindre verdi enn 250 n.kr. Paypal skal være sikkert. Akkurat vunnet auksjonene , så harn ikke fått varene enda.
tasah Skrevet 15. juli 2007 #12 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har også lyst å kjøpe strikkepinner, var det bambus du kjøpte? Hvem kjøpte du av i tilfelle og hvor mye kom portoen på?
Alenemor til 2prinsesser Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #13 Skrevet 15. juli 2007 Skal jeg liksom overføre penger inn på paypal konton?? Så trykke på send money? Også skrive inn mail adr til den personen? Så fikser det seg selv likosm???
(S)TinkerBelle <3 Skrevet 15. juli 2007 #14 Skrevet 15. juli 2007 Nej du skal ikke overføre noe inn på paypal, bare legge in visakortnr ditt der og utløpsdato. Så når du har vunnet auksjonen så trykker du bare på pay item (eller noe sånt) og krysser av for paypal.. jeg tror den er krysset av uansett..også kommer du til paypal sin side der du må skrive inn paypal passordet ditt og brukernavn (tror det er email adressen din) også får du en bekreftelse på at det er betalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå