Gå til innhold

syklusen.....

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har litt trøbbel med syklusen min og trenger litt tilbakeldinger på hva dere andre har erfart....

Da jeg slutta på p-piller tok det 37dager før mensen kom tilbake. og nå er det 41 dager siden jeg hadde mensen sist. jeg tok en test forrige lørdag og den var negativ, så jeg tror ikke den hadde vært positiv om jeg hadde tatt en i dag for å si det sånn...

Noen som har oversikt over hvor lenge de har venta før de ha fått tilbake mensen? Jeg vil jo gjerne ha den tilbake sånn at vi kan prøve igjen.......;o)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg ville nok garantert tatt en ny test ja:) en gravid test kan gjøre store forskjeller på en uke,så løp å ta en test for å være sikker:)

Skrevet

da burde jeg hatt noen symptomer......og det fins ingen.....

Så lei av å vente.....neste gang skal jeg kjøpe EL-test så jeg vet når EL er. Jeg trodde jeg visste det nå, men tror nok jeg bomma siden jeg ikke fikk tilbake mensen da jeg trodde den skulle komme....

Skrevet

Hei ElleMelleMini :0)

Vi er i samme situasjon! Jeg sluttet med pillen i juni og er idag på dag 35 uten mens. Tok en CB-test fredag 13. Den var negativ, så nå sitter jeg her uten å vite noen ting. Er så kjipt, for man vil jo bare få mens slik at man kan prøve videre eller helst selvsagt positiv test :0)

Er så redd for at det tar flere måneder før jeg i det hele tatt får mensen tilbake. Er så babysyk :0)

Masse lykke til og kanskje vi kan holde hverandre oppdatert!

Skrevet

hehe, akkurat som om jeg skulle sagt det selv;-) sluttet og på pilla i juni, og testet negativt dag 31 og er nå på dag 35 uten antydning til mensen eller andre symptomer. tror jeg skal grave meg ned til det skjer noe, helt sykt hvor utålmodig man blir;-) lykke til da!

Skrevet

Hei aaha :0)

Selvom jeg unner dere alle en liten spire, er det så godt å høre at vi er fler i samme båt :0)

Man føler seg litt ensom med alle tankene når man er i prøveperioden og ser alle med store mager og babyer OVERALT...

Masse lykke til til deg (og meg og alle her) - snart er det vår tur!! Hold oss oppdatert da :0)

Skrevet

Hvor lenge gikk du på p-piller da? Vet ikke om det har noe å si jeg, men jeg sluttet på p-piller etter 7 år og det tok meg 10 mnd før jeg fikk tilbake noe mens i det hele tatt og 13 mnd før det stabiliserte seg med regelmessige syklusser.

Dette er IKKE farlig. Hvertfall ikke i følge min lege. Men vet det er noe tabletter man kan ta for å få igang EL.

Skrevet

slutta på pilla i januar. Har hatt mye kluss med syklus, men håper det roer seg nå. Første mnd var ikke så ille, bare 30 dager, så ble det 35 og så 43... etter det er jeg tilbake til 28-31 dager mellom.... Det stabiliserer seg sikkert for deg også etter hvert!

Skrevet

Hei, jeg slutta i desember og syklusene har vært 37, 41, 44, 36 og siste 37. Så det kan se ut som at den begynner å stabilisere seg nå.. men jeg synes det er vanskelig å finne ut når jeg har eggløsning, og når vi skal ha og ikke ha sex..

jeg gikk foresten på p-piller i ca 5år og ca 3 år med nuva ring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...