Gå til innhold

Hvilken størrelse bruker dere på de små nå?


Tommage♀♂

Anbefalte innlegg

Her går det mest i 68, litt i 74. Med storesøster fulgte jeg klesstørrelsene til punkt og prikke, men han her er visst hakket større enn hun var, hehe=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her kan han fremdeles komme inn i noe 56, går mest i 62 og har ennå ikke prøvd om han svømmer i 68. Har kjøpt endel større plagg på salg så har en hel haug som venter på ham. Han er ikke største karen men vokser nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begynte med størrelse 68 på jenta vår då ho var 2,5 mnd. Nesten ingen klær i str. 62 som passer lenger, straks 3 mnd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gutten min er 3 mnd om 9 dager. å bruker alt fra 50-62

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenta mi er 3 mnd nå og bruker 68..og noe i 74. Noen av klærne er litt lange til henne, men de må være såpass for å passe rundt den store magen..he he:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

oskar e 3mnd og 6daga nu og vi har akkurat pakke bort 56 selv om noe passa enda så e d kun 62 vi går for nu.han e ca 6kilo og 60cm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andreas bruker nå 68-74, synes nesten det var litt trist å legge vekk ting i 56-62 som han kun har brukt en gang...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bodyer kjøper jeg i 68 eller 74, for jeg kjører de i tørketrommelen. Og så liker jeg at de er litt romslige...

Bukser kan han bruke alt fra 50-62.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han bruker str 68 i både bukse og body.

Er de store i str,så kan han bruke 62 også,ellers er det for lite.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bruker 62 og 68. Merker at 62 er på vei til å bli for lite. Sørgelig med sommerklærne jeg kjøpte i 62, som han ikke har brukt pga regnvær =(

Han er 3 mnd og 2 dager.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

her går det i srt 62/68, det er så forskjellige str på disse klærne, hennes&mauritz har små str mens lindex kan ha llitt større.....det er variert, men ser jo ut som om de følger hverandre disse små!

jenta mi er 14 uker nå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marius er en laaang mann ( 10uker gammel igår ) og her går det i 68 og 74.Kjøper bodyer i 74.

 

Han var 54cm da han ble født og var 61cm på 6ukers kontroll.

Noe tøy er langt på armer og ben ,men bretter opp litt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snorre er 14 uker gammel, og vi bruker stort sett str 62. Har noe i 56 som passer enda, men det er akkurat at det går.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

mest i str 68 men noe kan vi fremdels bruke av str 62... skal ikke være lett å vite hva vi skal bruke. pysj bruker vi bare i str 68, føler at 62 blir litt trangt.vil at det skal være litt romsligt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Tulla er snart 4mnd. Begynt å bruke str.56 i dresser. Bodyer passer fremdeles str.50. Todelte dresser kan jeg bare glemme å bruke, de faller av. Tulla vår er mao. veldig liten og nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...