Gå til innhold

Mannen min vet ikke om han vil ha flere barn...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har ett barn på 11 mnd, og nå i det siste har det kommet frem at mannen min muligens ikke vil ha flere barn. Han sier han ikke har bestemt seg...

Dette sliter VELDIG på meg! Jeg vil så gjerne ha ett eller to barn til! Det er så utrolig viktig for meg. Jeg kjenner jeg får vondt i magen og blir kvalm av tanken på at jeg ikke skal få oppleve dette igjen...

Må bare lette hjertet mitt litt...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er godt mulig at han forandrer mening når det er gått en stund, er jo en stor omstilling å få barn så kanskje han har tatt litt skrekken?

Skrevet

Jeg var av smme oppfatning selv når sønnen vår var 1 år. Men når man lar ting gå seg til og hverdagen begynner å fungere kan man skifte mening. Nå er storebror 9 år og har fått verdens nydligste lillesøster. Nå kan det nevnes at det hos oss ble veldig mange år mellom dem, dette har forskjellige grunner, bl.a. at storebror har vært mye syk. Det gjør ingenting, synes ihvertfall vi, at det er noen år mellom dem.

Skrevet

Samme her.. Min mann har et barn fra før(11år), og vil derfor ikke ha flere enn han har. Jeg har liksom visst om dette hele tiden, men nå tærer d på meg at jeg bare skal ha ett barn, vår baby runder året om ikke lenge.. Blir også helt dårlig av å tenke på at jeg aldri skal få oppleve en graviditet , fødsel og et barn til ... Jeg håper liksom at han ombestemmer seg om noen år..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...