alvefrøken Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ah.....jeg må bare få det ut!!! Jeg blir litt irritert på Kristen Halvorsens utspill om at " det er skadelig å holde barna hjemme fra barnehage" Oppfordrer nok en gang om å undertegne http://www.underskrift.no/underskrifter.asp?kampanje=1256 JA TIL VALGFRIHET, i dette dyre landet vårt, der det nesten ikke er mulig for en å være hjemme om en ønsker det! Kontantstøtten er gull verd for oss som vil være hjemme!
mammatiltulla Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 skadelig? ja, nå har jeg hørt det også! den dama er ikke helt go,,
Gjest -<<- Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Valgfrihet har man da uansett; spørsmålet er hvorvidt din valgfrihet skal sponses av andres arbeid.
Elipepsi Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg synes det hadde vært bedre om de kunne brukt kontantstøttepengene til å utbetale mer fødselspenger til de som pr i dag bare har rett til engangsstønaden jeg. I følge ferske rapporter har ikke målet med kontantstøtten blitt nådd. Da den ble innført, ble det gjort med tanke på at foreldre skulle få mer tid med barna sine. Nå viser det seg at foreldre har fått EN time mer i uka, med kontantstøtten, så det har jo ikke fungert. Synes det er bra at de gjør noe med dette! (Hvis det skjer noe da)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå