alvefrøken Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 ah.....jeg må bare få det ut!!! Jeg blir litt irritert på Kristen Halvorsens utspill om at " det er skadelig å holde barna hjemme fra barnehage" Oppfordrer nok en gang om å undertegne http://www.underskrift.no/underskrifter.asp?kampanje=1256 JA TIL VALGFRIHET, i dette dyre landet vårt, der det nesten ikke er mulig for en å være hjemme om en ønsker det! Kontantstøtten er gull verd for oss som vil være hjemme!
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Helt enig! Pga den har jeg mulighet til å jobbe redusert og vi har ikke bhg.plass.Har barna hjemme,jeg jobber kvelder og pappaen dagern i en periode.Sånn vil vi gjerne ha det en stund til,mens ungene er så små..
Manhattan skyline Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 Ja til fjerning av kontantstøtten!! er nå min mening... :-)
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 denne diskusjonen er vel oppe gang på gang... og det er veldig mange som holder barna sine hjemme fra barnehage for heller å få kontantstøtte - det vil si litt mer penger i lommeboka. sier ikke at du Hi gjør det, men er altfor altfor mange som tenker slik og mange innvandrere slik at barna aldri lærer ordentlig norsk og blir integrert i samfunnet. er vel dette halvorsen mener med sin uttalelse. syns også det er bra med valgfrihet, men . jeg bor i sverige og her er det full barnehagedekning. det er også flere dager mor og far kan dele på å være hjemme, slik at man kan velge litt mer selv hvor lenge man vil være hjemme. jeg syns det er topp slik det er i sverige. jeg har en gutt på 14 mnd som ikke har godt av én dag mer hjemme med meg,,, lykke til:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå