Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Er i uke 38 og har i dag fra morgenen hatt "hold" i magen. Er som når man har spist og feks skal løpe etc - knyter seg helt, og er litt leit og gå. Noen andre som har hatt det? Er dette kynner??? Hmmmmm Hva tror dere jenter?
bobobaby+Lucas og Nathalie Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 jeg får det hver gang jeg går. om det så bare er rett bort til postkassen. og når jeg går tur med hunden har jeg det hele tiden. aner ikke hva det er.
MillyMillansky Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 har hatt det samma selv.. rene standard prosedyre når jeg skal ut å gå en liten tur.. eller bare rundt i byen.. føles som man har helt forferdelig hold (sting i sia)..nesten så man må stoppe opp og hvile en stund før en fortsetter... vet ikke hva det er.. tenkte litt på blodforsyningene til organer jeg da.. som ved vanlig hold..bare at det kommer fortere nå?? nei, hakke snøring.. men om noen vet eller finner ut så vil jeg oxo gjerne vite.. blir jo bekymra av ikke noe så..
Gjest Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Får også hold i siden bare av å gå et lite stykke. Av og til blir det skikkelig vondt.
Mone snart3barnsmor Skrevet 15. juli 2007 #5 Skrevet 15. juli 2007 jeg også har hatt sånn siden uke 37 så det er vell helt greit... virker som mange som har det
Yoghurt Skrevet 15. juli 2007 #6 Skrevet 15. juli 2007 Opplevde dette her om dagen og la inn et innlegg her. Fikk til svar at det sansynligvis er muskelbåndene i livmoren som jobber litt eller noe slikt! Skjer jo så mye der nå. Det er visst vanlig og ikke farlig, men ubehagelig da.
Mormor Tralle Tone Troll Skrevet 15. juli 2007 #7 Skrevet 15. juli 2007 Har hatt noe lignende i sleve magen. Sitter noen ganger på hlyre side og noen ganger på venstre side. Skikkelig vondt. Spurte jordmor om dette og ho mente at det sannsynligvis kom av at den store magemuskelen forann har delt seg. Dette skjedde under forrige svangerskap. Nå kan det gjøre vondt når babyen snyr seg eller når jeg anstrenger meg slik at muskelfibrene på en måte glir fra hverandre midt foran. Dermed blir det mer strekk i fibrene på ene siden. Syns det kjennes nesten ut som en forstrukket muskel eller muskelkrampe/kneppsene i leggene...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå