Gå til innhold

Foreldre og barnmagasinet - rabattkupong Pirbadet?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Noen fortalte at det var med en rabattkupong i siste utgave av foreldre og barmagasinet til Pirbadet i Trondheim.

Er dette tilfelle og hva slags rabatt var det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Var gratis inngang for ett barn og en voksen. Skal bruke den i dag vi =)

Skrevet

ja, det var det. gratisbillett for en voksen og ett barn.

Skrevet

Lønner seg å kjøpe noen blader for oss da som er 2 voksne og 4 barn!

Kanskje det blir en tur på oss også da :=)

Skrevet

Den gjelder ikke bare i Pirbadet, men i de fleste badeland rundt om i Norge frem til 01.09.07. Står på fribilletten hvilke badeland den dekker. Så vi har tenkt å spare den litt i tilfelle vi skal på en utflukt et annet sted. Pirbadet bor vi jo rett i nærheten av likevel og er der regelmessig.

Skrevet

Jeg skal kjøpe to blader, vi er to barn og to voksen, og sparer en god del på det.

Skal bruke det i Pirbadet jeg, det er så dyrt der, at det er greit å ha rabattkuponger.

Skrevet

Når kom dette bladet?(jeg abonerer og kan ikke huake å ha fått rabattkupong) og hva koster det på pirbadet til vanlig?

Skrevet

Juhu, takk!!

Vi skal på Pirbadet i morgen, og jeg hadde ikke lest hele bladet enda. En kjapp kikk, og der var det gratisbiletter gitt:-) Så da blir turen litt billigere enn tenkt da...dib er jo suverent enkelte ganger ja:-)

Skrevet

Jeg måtte ile ut og kjøpe bladet nå jeg :-)

Sjekka litt på nettet og for 2 voksne og 2 barn koster det 450 kr på pirbadet nå i sommersesongen!

Skal jammen meg kjøpe et blad til så slipper jeg unna med 120 for to blad istedet for blodpris i Trondheim...

Hm..hva skal jeg bruke de pengene jeg akkurat sparte nå på mon tro....?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...