Gå til innhold

Romantisk overnatting Stavanger

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann og jeg skal endelig prioritere oss selv ett døgn, for første gang på noen år. Vi har lyst til å overnatte på ett flott hotell i Stavanger, helst litt luksus da som boblebad osv: Har DU forslag til bra overnattingssted?

Åååååååååååååå som jeg gleder meg. Føler at det er kjempeviktig å prioritere oss og forholdet vårt i en travel småbarnstid.

Takknemlig for svar:o)

Ha en herlig dag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ligget på Rainbow i Stavanger, er ikke å anbefale hvis det er luxus dere er etter, men jeg ville bare si at jeg synes det er flott dere prioterer forholdet, det er sååå lett å glemme hverandre oppi alt i hvrdagen, og slike små utflykter mener og tror jeg er med og styrke og minne hverandre på hvor glad en er i hverandre og pleie kjærligheten!

Vi glemte selv hverandre ut etter vi fikk barn og litt etter litt er vi nesten som fremmede for hverandre....veldig overfladiske mot hverandre..:/ Er trist, for før vi fikk barn, var vi veldig flinke til og vise hverandre hvor glade vi var i hverandre...

SÅ jeg synes det er flott det dere gjør! Lykke til og håper dere får en fantastisk helg i Stavanger =)

Klem fra ei annen Siddis jente =)

Skrevet

Clarion hotell. Suite.Kjempekoselig. Ikke boble på rommet, men på toppen av hotellet. Ellers er det jo spahotell på hjelmeland (et stykke fra hjelmeland). Men vær tidlig ute, fullt over alt.

Skrevet

Tusen takk for svar jenter! Og til Bibi m/2 nå: håper virkelig at dere finner tilbake til hverandre igjen. Kanskje dere også burde ta en helg for dere selv? Uansett, lykke til, ønsker dere alt godt!

Skrevet

Suite mot sjøen på Skagen Brygge hotell hadde vi forrige gang vi var i stavanger. Ikke noe luksuriøst bad, men rommet var pent og det var vindeltrapp fra stua opp en etasje der soveplassen stod. Tv i begge etasjer.

Skrevet

Radisson sas royale kan jeg anbefale. Badebasseng og boblebad i kjelleren, kjempegod frokost, greie rom. Vi sover alltid der.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...