-Loppa- Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Etter 1 år og 3 doble pergokurer ble det endelig vår tur Lykke til alle sammen!!!
Lillegull og spiren Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ......GRATULERER SÅÅÅ masse:) så utrolig heldig du er:) tenker du er glad nå kos deg med den lille spiren og den voksende magen:) jeg begynte på min første dobble pergokur denne mnd og leter etter el i disse dager,men har ikke fått noen posetiv el test enda..pleier å få det,men har lest at el kan forsyves noe? vet du noe om dette? igjen gratulerer såååååå masse:)
-Loppa- Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #4 Skrevet 15. juli 2007 Takk for det Det hele føles ganske uvirkelig enda Tror det er ganske vanlig at el kan forskyves med noen dager så ikke bekymr deg enda Har iallefall lest innlegg om det før, helt sikkert! Lykke til videre, håper det klaffer!
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 18. juli 2007 #7 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer :=) Jeg viiil åååå!!!
På tide* gutt08-gutt11 Skrevet 18. juli 2007 #8 Skrevet 18. juli 2007 Gratulerer så masse!!!! Dette hadde du virkelig fortjent :-) Vi har prøvd i 13 mnd. og jeg går på metfomin og skal begynne med dobbel pergokur i aug. Håper det også kan gjøre susen for oss..... Har prøvd enkelkur uten metfomin tidligere uten hell. Krysser likevel fingrene xxxx Kos deg med den voksende magen
roxanne_baby snart??? Skrevet 19. juli 2007 #11 Skrevet 19. juli 2007 Gratulerer så mye! kos deg med spiren din. =D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå