Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 huff, i februar så fikk jeg satt inn en kobberspiral. tok utrolig lang tid før jeg fikk mensen, og når den kom var den skikkelig kraftig.den varte i nesten en uke, har ei datter på 9 mnd nå og har kun hatt mensen en gang etter fødselen, nå er det fire uker siden jeg skulle hatt mensen igjen,tar det tid før syklusen er på plass igjen, eller er det mest sannsynlig at spiralen rett og slett datt ut når jeg hadde mensen, og at jeg nå er gravid?hjelpe meg....
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 hehe,du hadde sett spiralen om den hadde kommet ut,det skal e love deg! Helt vanlig å ha uregelmessige blødninger etter å ha satt i spiral..oxo etter en graviditet.
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #3 Skrevet 15. juli 2007 åssen kan jeg ha sett den?jeg bruker tamponger, og når jeg da dro den ut så fossa det rett og slett blod ut, masse klumper, *ugg*
Anonym bruker Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Fikk du se spiralen når de satt den inn? Den er "ganske" stor med 2kobbertråder. Ser ut som en tynn tynn tampong. Så du hadde nok sett den=) Avogtil så er det akkurat som om tampongen ikke greier å "suge opp" alt blodet så tampongen fungerer som en propp og da kan det plutselig fossblø. Klumper,er blod som har levret seg:) Hilsen en legesekretær
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå