pablo Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Noen som har vært å prøvd det i svangerskapet? Det er vel noen punkter de må holde seg unna???
Athina' Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Du må virkelig passe på så den personen som gjør dette på deg vet hva hun/han gjør for det er flere punkt man skal holde seg unna. Kan blant annet starte fødsel, dvs for oss miste/abortere. Fikk også beskjed om at x-mannen min måtte være forsiktig når han masserte føttene mine så han ikke trykket for hardt og på feil punkt.. Diverse eteriske oljer skal man også holde seg unna så aromaterapi må gjøres av folk som vet hva de gjør. Og hard massasje som er så godt fra topp til tå..... *sukk*
tyr1977 Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Jeg har tatt fotsoneterapi diverse ganger under svangerskapet, hun er selvfølgelig utdannet og har rikelig med erfaring fra andre gravide. Jeg er superfornøyd med henne, ble nesten kvitt kvalmen helt og ryggen blir bedre bare vi sier hei! :-) Lykke til med å finne en som kan hjelpe deg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå