Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Stakkars bebisen min, har såå problemer med å bæsje, han stresser seg ihel for å få det til...!! Han er snart 1 mnd, jeg trodde ikke man ble forstoppet når man fullammet....gir ikke mme heller....skjønner ikke noe... Er forsiktig med hva jeg spiser og......hva kan jeg gjøre for å gjøre det litt lettere for han, får jo helt vondt av å se på han stresse sånt og gråte :`( Har gitt sukkervann på det verste, hjelper jo, men det er jo kun middlertidlig....har hatt det sånt i ca 3 dager nå ! Hjelp????
mammatiltulla Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 hva med å prøve litt maltekstrakt da? eller kanskje det er for tidlig? noen som kanskje vet? husker jenta mi også fikk forstoppelse da hun var rundt fem måneder, uten at hun fikk noe annet enn mm. helsesøster sa det var helt normalt.. huff, håper du får orden på det hvertfall. så fælt å se at de sliter sånn, de små...
Bibi m/2 nå (",) Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Har tenkt litt på malt, men har ox lest at det kan faktisk gjøre vondt verre, så er litt skeptisk til det, men de fleste er jo positive til det....skal spørre hs . Men takk for svar =) Men er det noe jeg spiser som gir han forstoppelse eller ??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå