selfangerkjerringa Skrevet 15. juli 2007 #1 Skrevet 15. juli 2007 Jeg smugveide meg idag... en dag før avtalt veiedag... og begynte faktisk å grin! 1,5kg av siden forrige veiing = FEM kilo av!!!!!!!! Det kan ikke være sant, så jeg drøyer det til imorra før jeg jubler for høyt...
manonym Skrevet 15. juli 2007 #2 Skrevet 15. juli 2007 Å???? Knall bra da!!! Grattis;) Her går det derimot ikke noe bra. Mista motivasjonen helt, pluss at det er drittvær her hos meg så jeg får ikke gått noe turer heller. Er ikke av den som trosser alt vær for å gå litt tur=) Så spørs om ikke jeg er gått opp...
selfangerkjerringa Skrevet 15. juli 2007 Forfatter #3 Skrevet 15. juli 2007 Hehe, samme her ang. tur&vær... er ikke mange regndråpene i lufta før jeg rynker på nesa og holder meg hjemme
Grigri m/3 gutter Skrevet 15. juli 2007 #4 Skrevet 15. juli 2007 Oi 5 kilo! Jeg er stuck på to kilo under (har snikveid meg masse id et siste), og der er jeg nok i morra også om ikke høyere.. Vi fikk finvær nå så plutselig har jeg ikke unnskyldning for ikke å gå tur.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå